کد خبر : 1362293 | 10 مهر 1395 ساعت 22:49 | 60K بازدید | 0 دیدگاه

دو گل و یک پاس گل و دو کارت زرد برابر ایراکلیس؛

آتش بازی انصاریفرد و شجاعی در یونان

تک تازی ستاره های ایرانی تیم پانیونیوس همچنان ادامه دارد و اینبار نیز شجاعی و کریم انصاریفرد موفق شدند گل هاى این تیم را براى کسب سه امتیاز به ثمر برسانند.

آتش بازی انصاریفرد و شجاعی در یونان

به گزارش "ورزش سه"، پانیونیوس امشب در هفته سوم مهمان ایراکلیس بود و در نهایت موفق شد با تک گل مسعود شجاعی بازی را به سود خود خاتمه دهد. اولین گل این دیدار با پاس کریم انصاریفرد و حرکت دیدنی مسعود شجاعی و در نهایت شوت فوق العاده این هافبک ملی پوش ایرانی به ثبت رسید تا پانیونیوس نیمه اول را با برتری به رختکن برود.

 


اما این پایان کار نبود و کریم انصاریفرد موفق شد در دقیقه 78 گل دوم تیمش را به ثمر برساند تا تیمش برای رسیدن به برد مطمئن شود. لئوژینهو از تیم ایراکلیس در دقیقه 85 موفق شد یکی از گل های حریف را جواب دهد اما در نهایت پانیونیوس با آتش بازی جالب توجه زوج ایرانی اش موفق شد به سه امتیاز ارزشمند این دیدار دست یابد و در پایان هفته سوم به رتبه ششم جدول صعود کند.

 

 


انصاریفرد و شجاعی هر کدام یک کارت زرد نیز از نئوفیتینادیس، داور این دیدار دریافت کردند تا میلوشویچ، سرمربی پانیونیوس با زوج ایرانی خود به آینده این تیم در سوپر لیگ یونان امیدوار باشد.

دیدگاه‌ها