کد خبر : 1362306 | 10 مهر 1395 ساعت 23:54 | 13.4K بازدید | 0 دیدگاه

میلنر:

صحبت های کلوپ ما را به بازی برگرداند

جیمز میلنر، ستاره باتجربه لیورپول، پس از پیروزی 2-1 تیمش مقابل سوانسی، صحبت های یورگن کلوپ در بین دو نیمه را عامل پیروزی تیمش دانست.

صحبت های کلوپ ما را به بازی برگرداند

به گزارش "ورزش سه"، در این دیدار ابتدا سوانسی با گل لروی فر پیش افتاد اما قرمزها در نیمه دوم دو بار توسط روبرتو فیرمینو و میلنر به گل رسیدند و توانستند به سه امتیاز این دیدار خارج از خانه برسند.

میلنر که در این دیدار بار دیگر در سمت چپ خط دفاعی به میدان رفت، تایید کرد که صحبت های کلوپ در بین دو نیمه، کمک زیادی کرد تا این تیم به بازی برگردد.

 

1146899

 

او به خبرنگاران گفت:" لازم بود بهتر باشیم. فکر می کنم این را می دانستیم. این پیروزی به خاطر سرمربی و همه بچه ها به دست آمد. سرمربی این را می دانست. او عصبانی بود اما بخش زیادی از عصبانیتش را در خودش نگه داشت و فقط چیزهایی را که باید گفت و ما را به زمین فرستاد.

 

فکر می کنم در نیمه دوم دیدید که ما در نیمه دوم بیشتر توپ را در اختیار داشتیم. در نیمه اول ما خیلی در بازی نبودیم و سوانسی هم تیم خوبی است.

 

ما هر کاری لازم بود انجام دادیم و شخصیت لازم برای بازگشت به بازی در یک دیدار خارج از خانه را به نمایش گذاشتیم و سه امتیاز را به دست آوردیم."

دیدگاه‌ها