کد خبر : 1362307 | 10 مهر 1395 ساعت 23:55 | 44.8K بازدید | 0 دیدگاه

ناظم‌الشریعه: خوشحال‌ترین آدم دنیا هستم

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران از کسب عنوان سومی تیمش ابراز خوشحالی می‌کند.

ناظم‌الشریعه: خوشحال‌ترین آدم دنیا هستم

به گزارش "ورزش سه" از فدراسیون فوتبال، سید محمد ناظم الشریعه در نشست خبری پس از بازی برابر پرتغال گفت: به تماشاگران و همچنین مردم کلمبیا تبریک می‌گویم. هم  به خاطر میزبانی خوبشان و هم اینکه بازی خوبی را از هر دو تیم نظاره کردند. همچنین به مردم ایران تبریک می‌گویم. اکنون من خوشحال‌ترین فرد دنیا هستم چرا که 80 میلیون ایرانی شاد هستند و هیچ چیزی برای ما بهتر از این نیست که خنده را برای مردم ایران ایجاد کنیم.

 


وی در پاسخ به این سوال که عامل اصلی و کلیدی در شکست پرتغال چیست، در ادامه بیان کرد: عامل اصلی تمرکز بالای بازیکنان و تلاش آنها بود. فکر می‌کنم تمرکز و همدلی باعث موفقیت ایران در این بازی سخت بود. در نیمه دوم در عرض یک دقیقه دو گل دریافت کردیم. اما بازیکنان به بازی برگشتند و با تمرکز بالا و نکاتی که به آنها گوشزد کردیم توانستیم از پس این تیم بزرگ برآییم. بچه‌های ایران فوق‌العاده هستند و ما تیم بزرگی هستیم.

 


خبرنگاری پرسید شرایط فوتسال در ایران در مقایسه با فوتبال چیست که ناظم الشریعه پاسخ داد: ریشه فوتسال را در خیابان‌ها و کوچه‌های ایران می‌توانید جستجو کنید. ایران از استعدادهای بی‌نظیری بهره می‌برد. نزدیک به 20 میلیون ایرانی در دره‌های مختلف جوانان، نوجوانان، کارگری، کارمندی، دانشگاه‌ها و دیگر رده‌ها به بازی فوتسال مشغول هستند و اکنون ما به نمایندگی از تمامی افراد فوق در کنار شما هستیم و خوشحالم از این که این افتخار بزرگ را برای اولین بار کسب کردیم. در واقع حمایت آنها باعث می‌شود تا ما در جایگاه خوبی قرار بگیریم

 


وی افزود: ما تمام تلاشمان را به کار می‌گیریم تا بهترین بازی را انجام دهیم. مردم دنیا فوتسال را دوست دارند. ازنحوه بازی فوتسال آمریکای جنوبی لذت می‌برند و ما نیز مانند تیم‌های آمریکای جنوبی بازی می‌کنیم و این امر باعث می‌شود تا همگان از بازی فوتسال ما راضی باشند. ما ایرانی‌ها با قلبمان بازی می‌کنیم و فکر می‌کنم این کافی باشد که فوتسال خوبی را به نمایش می‌گذاریم.

دیدگاه‌ها