کد خبر : 1362396 | 11 مهر 1395 ساعت 12:04 | 22.2K بازدید | 0 دیدگاه

مدیر روابط‌ عمومی باشگاه پرسپولیس:

می‌توانیم قرارداد گولچ را یک‌طرفه فسخ کنیم

مدیر روابط‌ عمومی باشگاه پرسپولیس گفت: اگر گولچ به ایران بازنگردد قانون می‌گوید که ما می‌توانیم قراردادش را یکطرفه فسخ کنیم.

می‌توانیم قرارداد گولچ را یک‌طرفه فسخ کنیم

به گزارش "ورزش سه"، پندار خمارلو در گفت‌وگو با فارس، در خصوص آخرین وضعیت آنتونی گولچ مدافع تیم پرسپولیس که از کشور خارج شده و هنوز به تهران بازنگشته است، گفت: برای اینکه کمیته انضباطی فیفا در جریان امور قرار بگیرد ما نامه‌ای برای فیفا ارسال کرده‌ایم و اعلام کردیم که او برای تعطیلات از ایران خارج شده و هنوز برنگشته و بدون اطلاع در تمرینات غیبت کرده است. 

 

وی ادامه داد: باید صبر کنیم ببینیم در روزهای آینده چه اتفاقی خواهد افتاد. قانون در این باره می‌گوید که اگر یک بازیکنی اینگونه از کشور خارج شود و برنگردد می‌توانیم قرارداد را یکطرفه فسخ کنیم اما اگر گولج به ایران نیاید داستان وارد مبحث حقوقی می‌شود. جالب اینجاست که مدیر برنامه‌هایش هم از او خبر ندارد. 

 

مدیر روابط‌ عمومی باشگاه پرسپولیس درباره مطلب یکی از رسانه‌ها که عنوان شده برای جذب اشکان دژاگه مسئولان باشگاه پرسپولیس از وزارت ورزش بابت هزینه کردن استعلام گرفتند، افزود: این موضوع را باید از کسی بپرسید که این مطلب را نوشته چرا که ما هیچ استعلامی برای جذب دژاگه از وزارت ورزش نگرفته‌ایم. این را هم بگویم که تا الان هیچ بحثی برای جذب دژاگه در پرسپولیس مطرح نشده است.

دیدگاه‌ها