کد خبر : 1362456 | 11 مهر 1395 ساعت 15:19 | 21.2K بازدید | 0 دیدگاه

توقف غیرمنتظره شیاطین در اولدترافورد

منچستر یونایتد 1-1 استوک، بازگشت به بدشانسی

دیدار تیم های منچستریونایتد و استوک لحظاتی پیش با نتیجه تساوی 1-1 خاتمه یافت تا شاگردان ژوزه مورینیو دو امتیاز خانگی حساس را از دست بدهند.

منچستر یونایتد 1-1 استوک، بازگشت به بدشانسی

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد که پس از دو باخت متوالی در لیگ برتر توانسته بود هفته گذشته لستر را از پیش رو بردارد میزبان استوک سیتی قعرنشین بود که از بازی های قبلی خود تنها دو امتیاز اندوخته و به همین دلیل پیش بینی می شد شیاطین سرخ کار راحتی برای پیروزی در این دیدار داشته باشند.

 

 

1147098

 

 

بازی با برتری محسوس منچستریونایتد نسبت به حریف آغاز شد و شاگردان مورینیو از همان دقایق‌ ابتدایی بر بازی مسلط‌ بودند.

اولین موقعیت بازی در دقیقه ۳ و روی پاس پوگبا به زلاتان ایجاد شد ولی سیو عالی گرانت مانع گلزنی ستاره سوئدی شد. در ادامه حملات شیاطین سرخ ادامه پیدا کرد و با توپربایی های ماتا و حرکات خوب پوگبا ادامه یافت ولی در ایجاد موقعیت روی دروازه حریف دچار مشکل شدند.

 

 

1147100

 

 

گرانت بار دیگر در اواسط نیمه شوت خوب ماتا و سپس ضربه زلاتان را در دهانه دروازه مهار کرد و مانع گلزنی ستاره های یونایتد شد. حملات شیاطین سرخ تا اواخر نیمه ادامه پیدا کرد ولی شاگردان مورینیو راه به جایی نبردند تا نیمه اول بدون گل به اتمام برسد.

 

مورینیو که می دید تیمش نیمه اول در رسیدن به گل ناکام مانده تصمیم گرفت تا وین رونی و مارسیال را به زمین بفرستد و همین دو بازیکن سازنده گل شیاطین سرخ در دقیقه 70 بودند. این اتفاق در حالی رخ داد که جو الن دقیقه 54 می توانست در مصاف تک به تک استوک را پیش بیندازد و همه چیز را عوض کند اما دخیا اجازه این کار را ندارد.

 

1147110

 

دقیقه 70، یک و دوی مارسیال و رونی با دخالت مدافع استوک، زمینه ساز گل شیاطین سرخ شد. شوت کات دار و تماشایی مارسیال از کنج محوطه جریمه وارد دروازه استوک شد تا حساب کار 1-0 شود.

در حالیکه یونایتد برای زدن گل های بیشتر تلاش می کرد دقیقه 82 این استوک بود که به گل تساوی دست یافت.

ضربه گلن جانسون با دفع ناقص دخیا همراه شد و سپس در ریباند ضربه پیترز به تیرک برخورد کرد اما این بار جو آلن از راه رسید تا بازیکن سابق لیورپول در الدترافورد زننده گل مساوی استوک باشد.

در ادامه، تلاش فراوان بازیکنان منچستریونایتد برای زدن گل برتری به نتیجه ای نرسید تا شیاطین سرخ در خانه دو امتیاز حساس را از دست بدهند. یونایتد با این تک امتیاز، 13 امتیازی شد و  موقتا به رده ششم صعود کرد.

 

 

دیدگاه‌ها