کد خبر : 1362536 | 11 مهر 1395 ساعت 20:45 | 32.9K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با خبرنگاران

زیدان: رئال بحران زده نیست

پس از تساوی خانگی برابر ایبار که چهارمین تساوی متوالی رئال بود، زیدان همچنان اصرار دارد که تیمش در بحران قرار ندارد.

زیدان: رئال بحران زده نیست

به گزارش "ورزش سه"، بدبین ترین هوادار رئال هم تصور نمی کرد که این تیم امروز در برنابئو مقابل ایبار متوقف شود اما در نهایت این اتفاق افتاد. رئال خیلی زود دروازه اش گشوده شد اما توسط بیل موفق به زدن گل مساوی شد و دیگر این نتیجه تغییر نکرد تا رئال صدر را به دلیل تفاضل گل به اتلتیکو واگذار کند. بارسا نیز امشب در صورت برتری بر سلتا به تنهایی صدرنشین خواهد شد.

 

 

1147233

 

 

زیدان در پایان بازی به خبرنگاران گفت:" شروع بدی داشتیم و در نیمه اول اجازه دادیم ایبار بازی خودش را ارائه دهد. گلی که در همان ابتدا روی یک سانتر دریافت کردیم به ما نشان داد که ایبار می تواند حریف دردسرسازی باشد.

در نیمه دوم بهتر شدیم اما نتیجه عوض نشد. از لحاظ بدنی مشکلی نداریم چون در دقایق پایانی بازیکنان کم نیاوردند. حالا آنها به تیم های ملی خود خواهند رفت و من باید به دنبال راه حل باشم. مسئول این نتایج کسی جز من نیست."

 

 

زیدان ادامه داد:" معتقدم رئال در بحران قرار ندارد چون هنوز در ماه اکتبر هستیم ولی مطمئنا یک جای کار ایراد دارد. 4 تساوی متوالی به خصوص سه تساوی در لالیگا آزاردهنده است. وقتی صدرنشین هستید، بار روانی روی شما بیشتر است ولی نباید از مسئولیت فرار کرد. تنها کاری که باید انجام دهیم تمرین و تلاش بیشتر است. باید با تمرکز و انگیزه بیشتری بازی ها را شروع کنیم. قبلا این کار را انجام می دادیم ولی این اواخر نه."

 

 

تعویض بنزما و واران بین دو نیمه:" کریم مصدومیتی جزئی پیدا کرد و فردا باید MRI بگیرد. چیز دیگری در مورد او نمی توانم بگویم اما مشکل واران به نظر جدی تر بود و ضربه بدی دریافت کرد. امیدوارم مشکل خاصی نداشته باشد و خیلی زود بتواند ما را همراهی کند."

دیدگاه‌ها