کد خبر : 1362566 | 11 مهر 1395 ساعت 23:06 | 23.2K بازدید | 0 دیدگاه

سلتا 4-3 بارسا؛ شکست دوباره در بالائیدوس

بارسلونا در دیداری جذاب و تماشایی در خانه سلتاویگو با نتیجه 4-3 مغلوب حریف شد.

سلتا 4-3 بارسا؛ شکست دوباره در بالائیدوس

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان لوئیس انریکه در این دیدار نمایش پرانتقادی داشتند و علی رغم اینکه در نیمه دوم سه بار دروازه سلتا را باز کردند اما در نهایت بدون امتیاز به خانه بازگشتند.

بازی با برتری بارسا در مالکیت توپ آغاز شد اما تلاش این تیم برای ایجاد موقعیت ثمری نداشت. اولین موقعیت جدی آبی اناری ها در دقیقه 12 ایجاد شد اما فرصتی که روی همکاری لوئیس سوارز و آردا توران ایجاد شده بود را دروازه بان سلتا مهار کرد.

در حالی که بارسایی ها به دنبال رسیدن به گل اول بودند، این سلتا بود که در دقیقه 22 به گل برتری رسید. بازی خطرناک بازیکنان بارسا در عقب زمین باعث شد تا توپ به یاگو آسپاس برسد و او هم با یک پاس خوب، سیستو را صاحب موقعیت کرد. ضربه این مهاجم هم در حالی که تراشتگن جلو آمده بود، به گوشه دروازه بارسا رفت.

 

1147271

 

سلتا می توانست بلافاصله به گل دوم برسد اما واکنش خوب تراشتگن، دروازه این تیم را نجات داد. اما سرانجام در دقیقه 31، تیم میزبان حساب کار را 2-0 کرد. روی یک ضدحمله سریع بود که توپ به یاگو آسپاس رسید و او هم بعد از پشت سر گذاشتن پیکه، دروازه را باز کرد.

 

1147269

 

هنوز بارسا از شوک این گل خارج نشده بود که سلتا به گل سوم رسید. حرکت دنیل واس از سمت راست و ارسال او به دهانه دروازه بارسا، با اشتباه ژرمی متیو، به گل سوم سلتا تبدیل شد.

 

1147270

 

در دقایق پایانی نیمه اول بازیکنان بارسا بار دیگر بازی را در دست گرفتند اما نتوانستند فرصت خاصی ایجاد کنند و این نیمه با همان سه گل به پایان رسید.

نیمه دوم را بارسا هجومی آغاز کرد و بعد از چند موقعیت نصفه و نیمه، سرانجام در دقیقه 58 به گل رسید. روی ارسال دیدنی آندرس اینیستا بود که پیکه با ضربه سر اختلاف را به دو گل کاهش داد.

فشار بارسا ادامه پیدا کرد و تنها 6 دقیقه بعد، این تیم صاحب یک ضربه پنالتی شد. خطای بازیکن سلتا روی آندره گومس، یک ضربه پنالتی نصیب آبی اناری ها کرد که نیمار توانست آن را تبدیل به گل دوم تیمش کند.

با زدن این گل امیدهای بارسا برای کسب امتیاز از این دیدار افزایش پیدا کرد و بازیکنان این تیم به حملات شان برای رسیدن به گل بعدی ادامه دادند اما یک اشتباه از تراشتگن، کار را برای این تیم سخت کرد.

دروازه بان آلمانی که با یک پاس رو به عقب صاحب توپ شده بود، با تعلل زیاد توپ را به بدن بازیکن حریف کوبید و توپ بعد از برخورد به پدرو هرناندز، وارد دروازه شد تا حساب کار 4-2 شود.

بارسایی ها که چاره ای نداشتند، به حملات شان ادامه دادند و سرانجام در دقیقه 86 به گل سوم رسیدند. این بار ارسال دنیس سوارز بود که در مقابل دروازه به پیکه رسید و او هم با ضربه سر کار را تمام کرد.

تلاش های بارسایی ها برای زدن گل چهارم بی نتیجه بود و بارسا با نتیجه 4-3 مغلوب حریف شد.

دیدگاه‌ها