کد خبر : 1362715 | 12 مهر 1395 ساعت 15:48 | 36K بازدید | 0 دیدگاه

استقلال هنوز به فرم ایده‌آل نرسیده

صالح: پرسپولیس و تراکتور بهترین تیم‌ها هستند

مربی فصل گذشته استقلال اعتقاد دارد که پرسپولیس و تراکتورسازی بهترین تیم‌های این فصل لیگ‌برتر هستند.

صالح: پرسپولیس و تراکتور بهترین تیم‌ها هستند

مجید صالح در این‌باره به "ورزش سه" گفت: به نظر من دو تیم پرسپولیس و تراکتورسازی بهترین تیم‌های لیگ هستند چراکه آنها این فصل شرایط خوبی را تجربه می‌کنند. من به نتیجه بازی پرسپولیس برابر قشقایی کاری ندارم اما در کل فکر می‌کنم که این تیم موفق شده فرم فصل گذشته‌اش را حفظ کند و این فصل هم می‌تواند مدعی قهرمانی باشد.


او ادامه داد: تراکتورسازی در فصل نقل و انتقالات مهره‌های بسیار خوبی جذب کرده است و به جز این آنها در بخش حمله فوق‌العاده خطرناک هستندو فکر می‌کنم بدون تردید یکی از مدعیان جدی قهرمانی این فصل لیگ‌برتر خواهند بود.


مربی فصل گذشته استقلال اعتقاد دارد که تیم‌ها در این فصل بسیار به هم نزدیک هستند: نکته جالب این فصل لیگ‌برتر این است که تیم‌ها بسیار به هم نزدیک هستند و حتی تیم‌هایی که در پایان هفته هفتم لیگ‌برتر پایین جدول هستند هم بسیار فوتبال خوبی بازی می‌کنند. به عنوان مثال گسترش فولاد هرگز تیمی نیست که جایش در پایین جدول باشد. البته به نظر من لیگ یک هم همین وضعیت را دارد و به جز  چند تیم سایر تیم‌ها فوتبال‌های خوبی انجام می‌دهند. این موضوع نشان می‌دهد که هرچند در فوتبال ایران ساختار و پول وجود ندارد ولی سطح تیم‌ها از نظر فنی بالا رفته است.


صالح در مورد شرایط استقلال هم می‌گوید: استقلال هنوز به شرایط مورد نظر هواداران و کادرفنی این تیم نرسیده است اما در سه بازی آخر برابر پرسپولیس، ذوب‌آهن و ملوان نوین در نتیجه‌گیری موفق بوده است من فکر می‌کنم این نتایج استارت خوبی برای استقلال است و این تیم می‌تواند نقاط ضعف خود را برطرف کند.


او در ادامه به موفقیت‌های تیم‌ملی فوتسال اشاره می‌کند: واقعا از موفقیت تیم‌ملی فوتسال بسیار خوشحال شدم چرا که خودم در زمان آقای مایلی‌کهن در این تیم بازی می‌کردم و فکر می‌کنم شاگردان ناظم‌الشریعه کار بسیار بزرگی انجام دادند. همچنین موفقیت تیم‌ملی نوجوانان هم تبریک می‌گویم چراکه آنها ثابت کردند می‌توانند نسل خوبی برای فوتبال ایجاد کنند.
 

دیدگاه‌ها