کد خبر : 1362759 | 12 مهر 1395 ساعت 17:42 | 36.1K بازدید | 1 دیدگاه

رونالدینیو: از اینکه بیشتر کنار مسی نبودم پشیمانم

رونالدینیو، فوق ستاره برزیلی و سابق بارسلونا اعتراف کرد که بزرگترین حسرت دوران بازیگری وی، نماندن در بارسا و بازی کردن در کنار مسی است.

رونالدینیو: از اینکه بیشتر کنار مسی نبودم پشیمانم

به گزارش "ورزش سه"، رونالدینیو، معمار دوران باشکوه بلوگرانا بود و طی سال های 2003 تا 2008، افتخارات زیادی را با این تیم کسب کرد و در لباس بارسلونا و در سال 2006 و بعد از 13 سال، با شکست آرسنال فاتح لیگ قهرمانان شد. رونالدینیو و مسی سه فصل در کنار یکدیگر بازی کردند و بعد از جدایی شاعر فوتبال، مسی تا به امروز پیراهن شماره 10 بارسلونا را بر تن کرده است. یکی از به یادماندنی ترین بازی هایی که این دو ستاره در کنار هم حضور داشتند، تساوی 3-3 بارسلونا در برابر رئال در فصل 2007-206 بود که مسی در برابر کهکشانی ها هت تریک کرد.

 

 

1141310

 

 

رونالدینیو گفت: "من به همه خواسته های خود در فوتبال رسیدم و بابت این موضوع احساس بسیار خوشایندی دارم. البته باید عنوان کنم که علاقمند بودم بیشتر در کنار لیونل مسی بازی کنم. مسی بازیکن بسیار برجسته ای است و باعث افتخار من است که در ابتدای دوران حضور او در بارسا، به او خیلی کمک کردم و اولین گل وی برای بارسلونا با پاس من به ثبت رسیده است.

 

امیدوار بودم که بیشتر در کنار مسی بازی کنم اما دوران حضور من در بارسلونا به اتمام رسیده بود و زمان تغییرات و رسیدن به مراحل جدید بود. پس من نیز باید در آن مقطع بلوگرانا را ترک می کردم. مسی بازیکن بسیار بزرگی است و آرژانتین نیز تیم بسیار با کیفیتی. من شانس زیادی برای کسب عنوان قهرمانی توسط این تیم در دوره بعدی جام جهانی می بینم.

 

 

1140642

 

 

البته او همیشه نشان داده که بهترین بازیکن جهان است و نیازی نیست که برای اثبات کیفیت فوق العاده مسی، او حتما فاتح جهام جهانی نیز بشود. به عنوان یک دوست، همانطور که در مورد دیگر دوستانم نیز چنین حسی دارم، برای مسی نیز آرزوی بهترین ها را خواهم داشت".

دیدگاه‌ها