کد خبر : 1362842 | 13 مهر 1395 ساعت 09:30 | 20.5K بازدید | 0 دیدگاه

مصدومیت ستاره کلیدی ازبک ها تایید شد

احمداف بازی با ایران و چین را از دست داد

در فاصله دو روز تا بازی حساس با ایران فدراسیون فوتبال ازبکستان اعلام کرد ستاره ایران با وجود تلاش های فراوان دو بازی پیش رو در مقدماتی جام جهانی را از دست خواهد داد.

احمداف بازی با ایران و چین را از دست داد

به گزارش "ورزش سه"، کاپیتان تیم ملی ازبکستان در دو بازی آینده برابر ایران و چین در چارچوب مرحله نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه غایب خواهد بود. اودیل احمداف هافبک، مدافع  ۲۸ ساله ازبک ها بنا بر اعلام سایت فوتبال این کشور، به‌دلیل مصدومیت از ناحیه قوزک، قادر به همراهی این تیم در بازی‌ حساس با ایران؛ همچنین چین در هفته‌های سوم و چهارم انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه در گروه A آسیا حضور نخواهد داشت.


احمداف بازیکن کلیدی تیم کراسنودار روسیه است و هفته گذشته در دقیقه ۵۹ بازی این تیم برابر نیس فرانسه، در چارچوب هفته دوم از مرحله گروهی یورولیگ، دچار مصدومیت شد و جای خود را به کازیسنکی داد تا شوک بزرگی به اردوی ازبکستان وارد شود. کاپیتان ازبک ها یکی از بازیکنان کلیدی تیمش قلمداد می شود که ساموئل بابایان غیبت او برابر ایران را ضربه مهلکی بر پیکره تیمش قلمداد کرد و مدعی شد انتخاب و پیدا کردن جانشین برای این بازیکن سخت ترین کار ممکن است.


بازی تیم‌های ملی ازبکستان و ایران ساعت ۱۶:۳۰ پنجشنبه هفته جاری در تاشکند برگزار خواهد شد و مسلما غیبت بازیکنی دونده و سختکوش همچون احمداف می تواند خبر خوبی برای کی روش و شاگردانش در این جدال حساس و سرنوشت ساز باشد.

دیدگاه‌ها