کد خبر : 1362900 | 13 مهر 1395 ساعت 13:09 | 25.6K بازدید | 0 دیدگاه

امیدوارم همراه ایران به جام جهانی صعود کنیم

لوبانوف: من هم دوستان ایرانیم را می‌شناسم

حضور تقریبا هفت ماهه الکساندر لوبانف در ایران، باعث شده تا او سوژه اصلی دیدار ازبکستان مقابل شاگردان کی روش باشد؛ جدالی که او امیدوار به پیروزى تیمش است.

لوبانوف: من هم دوستان ایرانیم را می‌شناسم

به گزارش "ورزش سه"، دروازه بان سابق پرسپولیس که با توجه به حواشی به وجود آمده در دروازه این تیم در فصل گذشته به عضویت پرسپولیس در آمد، فرصت چندانی برای خودنمایی به دست نیاورد. هر چند او در نهایت توانست با توجه به اعتمادی که کشورش به او وجود داشت در ابتدای این فصل از جمع سرخپوشان جدا شد و راهی تاشکند شد. او اکنون با شماره 16 تیمش در درون دروازه روزهای خوبی را پشت سر می گذارد و ازبکستان با 6 امتیاز در صدر گروهی قرار دارد که کره جنوبی و ایران مدعی اصلی آن است. اما او نمی خواهد به همراه تیمش این فرصت بزرگ را از دست بدهد. در آستانه این دیدار حساس صحبت های الکسی لوبانف را خبرنگار ورزش سه را خواهید خواند.


هواداران پرسپولیس در قلبم جا دارند
شاید فرصت زیادی نصیب من در پرسپولیس نشد اما ارتباط خوبی با هواداران این تیم داشتم و آنها رفتار فوق العاده ای با من داشتند که باعث شده در قلب من جا داشته باشند. طبیعی بود برای رسیدن به تیم ملی باید فرصت داشته باشم و این تصمیم را گرفتم. اکنون نیز با آنها در ارتباط هستم و اکنون کری خوانی نیز در کنار رفاقت ما وجود دارد.


دوست دارم ایران و ازبکستان صعود کنند
ما دو بازی خوب را پشت سر گذاشتیم. دو دیدار که توانسته ازبکستان را در صدر قرار دهد اما این پایان کار ما نیست و در پایان این تورنمنت کسی نمی گوید بعد از بازی چندم کدام تیم در صدر حضور داشته و تیم صعود کننده را ارزیابی می کنند. ما مسیری را انتخاب کرده ایم که باید تا پایان به خوبی آن را پشت سر بگذاریم. حریفان سختی پیش روی ما قرار دارند و خوشحالیم که توانستیم از یکی از حریفان مان امتیاز لازم را کسب کنیم و قطر را پشت سر بگذاریم. ایران و کره جنوبی دیگر مدعیان اصلی این گروه هستند و ما برای صعود نیاز به کسب امتیاز لازم این دیدارها هستیم. ناامید نیستیم و برنامه های لازم خودمان را داریم و در نهایت امیدوارم در کنار ایران تیم صعود کننده لقب گیریم.


به اندازه شناخت ایرانی‌ها، من هم شناخت دارم
درست است که در مدتی که در ایران حضور داشتم، شاید آنالیزی از من صورت گرفته باشد و شناختی داشته باشند؛ اما باید توجه کنید که من نیز در چند دیدار فرصت بازی یافتم و در پرسپولیس نیز هر روز در کنار بهترین مهاجمان ایران حضور داشتم. مهدی طارمی و رامین رضاییان یکی از بهترین بازیکنان ایران هستند که دوستی خوبی با آنها دارم. در خط دفاعی نیز محمد انصاری که اکنون به تیم ملی راه یافته و دیگر بازیکنان ایرانی که عملکرد آنها را دیده ام. ازبکستان تیم آنالیز قدرتمندی دارد و مطمئنا برنامه لازم برای متوقف کردن ایران را خواهیم داشت.  


این دیدار یک سورپرایز بزرگ است
هر دو تیم برای رسیدن به نتیجه لازم برنامه خواهند داشت. ایران در دوره قبل به جام جهانی صعود کرده و ما نیز رویای صعود به جام جهانی داریم و برای رسیدن به این مهم باید در زمین خودمان به نتیجه برسیم. یک دیدار جذاب و البته یک سورپرایز برای هواداران در پیش خواهد بود و امیدوارم نتیجه لازم به سود ما رقم بخورد؛ زیرا ایران توانایی رسیدن به نتیجه لازم در دیدارهای آتی خود را دارد و صعود مجددش به جام جهانی دور از دسترس نیست.


کلین شیت؟ بعید نیست
بله در دو بازی قبلی به کمک دیگر بازیکنان توانستیم نتیجه لازم را کسب کنیم. خوشحالم بابت بسته ماندن دروازه ام؛ البته این خواسته تمام دروازه بانان جهان است که گلی دریافت نکنند. شرایط هر بازی متفاوت است؛ اما ما برای رسیدن به نتیجه نیاز به تکرار این اتفاق داریم و امیدوارم در بازی با ایران موفق به انجام آن شوم. تمام تلاشم را برای موفقیت انجام خواهم داد؛ زیرا ازبکستان خواسته های بزرگی در سر دارد.

دیدگاه‌ها