کد خبر : 1362984 | 13 مهر 1395 ساعت 17:51 | 10.8K بازدید | 0 دیدگاه

شیری: بازی با میثاقیان همیشه سخت است

هافبک سایپا درباره حضور مقابل شاگردان میثاقیان در مرحله بعدی جام حذفی می گوید قطعا بازی آسانی مقابل بادرانی ها نخواهند داشت.

شیری: بازی با میثاقیان همیشه سخت است

به گزارش "ورزش سه"، حامد شیری درباره صعودشان به مرحله یک شانزدهم جام‌حذفی و بازی مجددشان با بادرانی‌‌ها گفت: نمی‌دانم چطور این قرعه‌کشی انجام شده، شما اگر به جدول جام‌حذفی نگاه کنید پرسپولیس اگر مقابل قشقایی می‌برد باید مقابل یک تیم شیرازی دیگر به میدان می‌رفت. ما ابتدا با بادران نوین بازی کردیم و در ادامه باید با بادران تهران بازی کنیم. ما دو، سه هفته پیش مقابل آنها بازی دوستانه‌ای برگزار کردیم آنها تیم خوبی هستند اگرچه ما آنها را با نتیجه یک بر صفر بردیم اما این تیم مقابل ما خیلی خوب ظاهر شد و از شرایط خوبی برخوردار است.


او در خصوص بازی با بادران و تجربه دیدار مقابل تیم‌های میثاقیان گفت: خیلی حضور ذهن ندارم، تنها زمان حضور ایشان در آلومینیوم هرمزگان و آن بازی را یادم است اما در کل آقای میثاقیان مربی بزرگ و کاربلدی هستند و چندین تیم را از لیگ یک به لیگ‌برتر آوردند. شرایط خاص خودشان را در مربیگری دارند، در کل بازیمان با بادران فکر می‌کنم بازی سختی در جام‌حذفی باشد.


وی در ادامه افزود: لیگ یک شرایطش با لیگ‌برتر فرق می‌کند اما در این سال‌ها با کسر تیم‌ها و شرایط حرفه‌ای شدنش بازیکنان خوبی در این رقابت‌ها حضور دارند. در ابتدای رقابت‌های لیگ یک هیچ کس فکر نمی‌کرد صنعت یا ماشین‌سازی چنین نتایجی را کسب کنند آنها از نیم فصل دوم و در 7، 8 هفته پایانی خودشان را به بالای جدول رساند و مدعی صعود به لیگ‌برتر شدند. تیم‌هایی مثل فجر، خونه‌به‌خونه، مس کرمان این تیم‌ها تا هفته‌های آخر جزو مدعی‌ها بودند اما در هفته پایانی این دو تیم به لیگ‌برتر صعود کردند. لیگ یک شرایطش خیلی متفاوت است و نمی‌توان به طور قطع درباره بازی یک تیم نظر داد. درباره بادران هم نمی‌توان به نتایجشان بسنده کرد علاوه بر اینکه آقای میثاقیان هم تیم خوبی ساخته‌اند و قطعا مقابل آنها همانطور که گفتم بازی سختی را خواهیم داشت.


شیری در ادامه تیم‌های صعود کرده از لیگ دستهه اول در لیگ‌برتر را اینطور توصیف می‌کند: نمی‌توان درباره تیم‌ها نظر داد بلکه این بازیکنان هستند که سطح یک تیم را مشخص می‌کنند. 3 تیمی که از لیگ دسته اول به لیگ‌برتر آمدند نتایج خوبی را این رقابت‌ها کسب کردند. امسال برخلاف هر سال تیم‌هایی که از لیگ دسته اول به لیگ‌برتر صعود کردند و به مانند همیشه جزو کاندیدای سقوط نیستند حتی تیمی مثل صنعت در رتبه چهارم قرار دارد که این نشان از عملکرد خوب بازیکنان برای قوی کردن خود در هر رده است.

دیدگاه‌ها