کد خبر : 1363124 | 14 مهر 1395 ساعت 13:40 | 22.9K بازدید | 0 دیدگاه

مدیر روابط عمومی پرسپولیس توضیح می‌دهد؛

شرایط قرارداد گولچ و 170 هزار دلار

آنتونی گولچ که در فصل شانزدهم به ترکیب پرسپولیس اضافه شد، بدون حتی یک دقیقه بازی برای این تیم، اکنون به حاشیه ای بزرگ برای سرخپوشان تبدیل شده است.

شرایط قرارداد گولچ و 170 هزار دلار

به گزارش "ورزش سه"، مدافع استرالیایی سرخپوشان که برای ترمیم خط دفاعی این تیم به جمع پرسپولیس اضافه شده بود، اکنون به دلایلی نامشخص در تهران حضور ندارد و به علامت سوال بزرگی تبدیل شده است. این در حالی است که عنوان شده بود او به دلیل عدم دریافت مطالباتش به ایران بازنگشته؛ از سوی دیگر حسین هدایتی مدعی شده در زمان حضور این بازیکن 200 هزار دلار به باشگاه پرداخت کرده تا زمینه جذبش فراهم شود.


در این رابطه پندار خمارلو، مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس به خبرنگار ما می گوید: «در مورد اینکه گفته می شود قرارداد او فسخ شده باید بگویم همه چیز باید طبق برنامه پیش برود و تصمیم گیری در این باره صورت گرفته و نامه ای با مضمون عدم حضور هماهنگ شده او در تمرینات به فیفا ارسال کرده ایم. طبق قراردادی که منعقد شده در صورتی که این بازیکن بدون هماهنگی 10 روز در تمرینات غیبت داشته باشد، می توانیم قرارداد او را فسخ کنیم و امروز این مهلت به پایان می رسد.»


وی ادامه داد: «با این شرایط باید ببینیم نتیجه نامه ارسالی به فیفا چه خواهد شد و ما طبق بندهای قرارداد با این مساله برخورد کرده ایم. در مورد عدم دریافت مطالبات او نیز باید بگویم اینطور نیست که هیچ مبلغی پرداخت نشده باشد و طبق برنامه و سیاست باشگاه او نیز مبلغی دریافت کرده است. مسلما او نیز بخشی از قراردادش را طلب دارد همانطور که دیگر بازیکنان حال حاضر نیز طلبکار هستند. با این حال او نمی تواند شکایتی داشته باشد.»


مدیر روابط عمومی پرسپولیس در خصوص ادعای حسین هدایتی مبنی بر پرداخت 200 هزار دلاری در خصوص گولچ و عدم پرداخت 170 هزار از این مبلغ به این بازیکن گفت: «به دنبال مسائل حاشیه ای در این باره نیستیم و آقای طاهری در این باره پاسخ روشن و کاملی داده اند و تمام اسناد مالی باشگاه مشخص و روشن است.»

دیدگاه‌ها