کد خبر : 1363199 | 14 مهر 1395 ساعت 18:02 | 46.8K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش تمرین استقلال

فریادهای منصوریان بر سر بازیکنان استقلال

تمرین تیم فوتبال استقلال از ساعت 18 در زمین شماره 2 آزادی آغاز شد و علیرضا منصوریان برنامه ویژه‌ای برای بازیکنان این تیم داشت.

فریادهای منصوریان بر سر بازیکنان استقلال

به گزارش "ورزش سه"، تمرین امروز استقلال بعد از 3 روز تعطیلی از امروز آغاز شد و علیرضا منصوریان در ابتدای تمرین حدود 10 دقیقه برای بازیکنان تیمش جلسه گذاشت و نکات تمرینی در روزهای آینده را به آنها گوشزد کرد.


* منصوریان امروز جلسه‌ای سرپایی با خسرو حیدری و مهدی رحمتی برگزار کرد و چند دقیقه‌ای در مورد وضعیت تیم با آنها صحبت کرد. حیدری به خاطر دعوت نشدن به تیم‌ملی کمی ناراحت است و به همین دلیل منصوریان با او صحبت کرد تا این بازیکن با روحیه بهتر تمریناتش را پیگیری کند.


* علی قربانی و یعقوب کریمی در اولین تمرین تیمشان بعد از تعطیلات 3 روزه به دلیل مصدومیت، غایب بودند؛ اما اتفاق خوب برای کادر فنی استقلال این است که مصدومیت هیچ کدام از آنها جدی نیست و هر دو احتمالا از فردا به تمرینات اضافه می‌شوند.


* بعد از نیمکت‌نشینی سیدحسین حسینی در بازی با ملوان نوین شایعه شده بود که این دروازه‌بان جوان با مهدی رحمتی مشکل دارد و قرار است در نیم فصل از این تیم جدا شود. با این حال او امروز با آمادگی کامل در تمرینات شرکت کرد و بدون مشکل در کنار رحمتی تمریناتش را پیگیری کرد.


* بخش اول تمرینات استقلال به حرکات کششی اختصاص داشت که بازیکنان این تمرین را زیرنظر استیون جونز مربی بدنسازشان انجام دادند. در حین این تمرین که بیشتر جنبه آمادگی بدنی داشت منصوریان نظارت ویژه‌ای روی آن داشت و با بازیکنان تیمش در مورد نحوه صحیح حرکات صحبت می‌کرد.


* امروز علیرضا منصوریان برنامه ویژه‌ای برای دقت شوت بازیکنانش در نظر گرفت. او در یک سوم زمین و در هر طرف 4 دروازه گل کوچک کاشت و بازیکنان باید با حرکات ترکیبی و با دقت توپ‌ها را وارد دروازه می‌کردند. منصوریان این تمرین را برای بازیکنان خود در نظر گرفت تا به این شکل بتواند دقت شوت های آخر بازیکنانش را بالا ببرد.


* در بخش بعدی تمرین بازیکنان در مربع های کوچک قرار گرفتند. باید به هم پاس های تک ضرب می دادند و چند نفر هم وظیفه داشتند پاس های آنها را قطع کنند. در این تمرین لئوناردو پادوانی با توجه به اینکه به تازگی به تمرینات استقلال برگشته است، نقش یار کمکی را بازی می‌کرد که در اصطلاح مربی‌های ایرانی به این افراد مرد خدا می‌گویند. در واقع بازیکنان هر وقت یاری برای پاس کردن پیدا نمی‌کردند به پادوانی پاس می‌دادند تا او برای آنها بازیسازی کند.


*  آیتم بعدی تمرین استقلالی‌ها به فوتبال درون تیمی اختصاص داشت و نکته جالب اینجا بود که مهدی رحمتی در این بازی نقش مهاجم را ایفا کرد. در این بازی سیدحسین حسینی و ارشیا بابازاده در درون دروازه استقلال قرار گرفتند؛ به همین دلیل کاپیتان این تیم مجبور شد در پست مهاجم بازی کند. نکته جالب اینجا بود که رحمتی امروز حسابی سرحال در تمرینات شرکت کرده بود و با روحیه‌ای بالا با بازیکنان کری می‌خواند.


*  در این بازی علیرضا منصوریان بابت وقت کشی ارشیا بابازاده، دروازه بان سوم استقلال، حسابی سر او فریاد زد و گفت: «اگر  قرار باشد تو در درون دروازه استقلال قرار بگیری، هر بار که توپ برسد می خواهی 30 ثانیه وقت بازی را تلف کنی.»


* همچنین منصوریان در طول بازی چندبار بر سر بهنام برزای بابت اینکه وظایفش را به درستی انجام نمی داد، فریاد زد و از او خواست با دقت بازی کند.

دیدگاه‌ها