کد خبر : 1363235 | 14 مهر 1395 ساعت 21:05 | 45.5K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش:

زیدان و سونامی احتمالی سندروم فیفا

در روزهای اخیر، تمرینات کهکشانی ها بدون حضور بازیکنان اصلی و تنها با حضور 4 بازیکن از لیست بزرگسالان این تیم برگزار می شود.

زیدان و سونامی احتمالی سندروم فیفا

به گزارش "ورزش سه"، بعد از وقفه ای در رقابت های اروپایی که به علت مسابقات مقدماتی جام جهانی 2018 ایجاد شد، اغلب تیم های بزرگ اروپایی بسیاری از بازیکنان خود را در تمرینات غایب می بینند؛ اما این مسئله در مورد رئال مادرید شدت یافته است و به علت حضور در اردوهای ملی و البته مصدومیت، تنها 4 بازیکن در تمرینات لوس بلانکوس حضور پیدا می کنند.

 

 

1148022

 

 

طبق تصویری که صفحه رسمی نشریه مارکا منتشر کرده است، ستارگانی مثل مارسلو، مودریچ، کاسمیرو و کوئنترائو، به علت مصدومیت مدتی از تمرینات دور بوده اند و بازیکنانی مثل آسینسو، کاواخال، راموس، په په، ناچو، وازکز، موراتا، واران، رونالدو، بیل، کروس، کواچیچ، ایسکو، بنزما، خامس و کیلور ناواس نیز در اردوهای تیم های ملی حضور دارند و تنها بازیکنانی مثل دانیلو و کیکو کاسیا از بازیکنان سرشناس رئال در کنار زیدان حضور دارند.

 

با توجه به نتایج دور از انتظار کهکشانی ها در هفته های اخیر، زیدان علاقه ندارد تا ویروس فیفا، دوباره گریبان این تیم را بگیرد و مجبور به تحمل دوری یکی از ستارگانش به علت مصدومیت در دیدارهای ملی باشد. در روزهای اخیر، چند تن از بازیکنان از تیم دوم رئال مادرید و آکادمی فابریکا به این تیم اضافه شده اند تا تمرینات ادامه پیدا کند؛ اما خود زیزو هم می داند که بدون حضور ستارگانش، بازی های سختی بعد از تعطیلات در انتظار کهکشانی ها خواهد بود.

دیدگاه‌ها