کد خبر : 1363535 | 16 مهر 1395 ساعت 20:18 | 205.4K بازدید | 0 دیدگاه

روز درخشان کاپیتان کره با حمایت همسر؛

سوسانو، مضطرب و موثر در پیروزی کره!(عکس)

بازیگر سریال جومونگ برای حمایت از کره جنوبی و همسرش که کاپیتان این تیم است در بازی مقابل قطر به ورزشگاه رفته بود.

به گزارش "ورزش سه"، کره جنوبی پس از یک پیروزی و یک تساوی در مرحله مقدماتی جام جهانی 2018 روز گذشته میزبان تیم ملی قطر بود که پس از حملات پیاپی دقیقه 11 گل اول را زد ولی پنج دقیقه بعد با پنالتی حسن الهیدوس و آخرین لحظات نیمه اول با شوت رودریگو تاباتا عقب افتاد تا در حضور هوادارانش بازنده به رختکن برود.


شاگردان اولی اشتیلیکه در بازگشت به زمین نمایش فوق‌العاده‌ای داشتند و با شروع طوفانی خود دقایق 56 و 58 توسط جی دونگ وون و سونگ هئون مین به گل رسیدند و با وجود یک اخراجی در دقیقه 66 تا پایان این نتیجه را حفظ کردند تا صاحب برد ارزشمند در راه جام جهانی و هفتمین امتیاز شوند.


بدون شک یکی از عوامل اصلی نتایج خوب کره جنوبی در تمام رقابت‌های خانگی هواداران پُر شور این تیم هستند که روز گذشته نیز مقابل قطر تشویق‌های بی‌امانی داشتند؛ اما علاوه بر بازیکنان داخل زمین، یک مهمان ویژه نیز در بین 32 هزار و 550 نفری که به ورزشگاه جام جهانی سئول رفته بودند موجب به وجد آمدن آنها شد.


هان هی ژین بازیگر مطرح کره‌ای که در سریال جومونگ نقش بانو سوسانو را داشت این مسابقه را از نزدیک دید و برای حمایت از تیم کشورش و کی سونگ یئونگ کاپیتان کره جنوبی که همسرش نیز است به ورزشگاه جام جهانی رفته بود.

 

1148307


حضور این بازیگر مورد توجه رسانه‌ها و تماشاگران قرار گرفت و هواداران کره بیشتر از همه بازیکنان، کی سونگ را تشویق کردند که همین مسئله در زدن گل اول کره جنوبی توسط او بی‌تاثیر نبود؛ ضمن اینکه این هافبک پاس گل سوم تیمش را به زیبایی و دقت خود به هئون مین داد.


مصدومیت کی سونگ یئونگ در دقیقه 75 و وقفه مسابقه به دلیل آسیب دیدگی او و بازگشتش به زمین پس از سه دقیقه موجب اضطراب همسرش هم شد که این صحنه از دید عکاسان کره‌ای دور نماند اما بازی کردن دوباره او لبخند هان هی ژین را به همراه داشت.

 

1148385

 

1148386

 

1148387

 

 

دیدگاه‌ها