کد خبر : 1363704 | 17 مهر 1395 ساعت 12:05 | 60.7K بازدید | 0 دیدگاه

صعود به جام جهانی هدف تیم ملی است؛

نظر شیث رضایی در خصوص شادی گل برابر کره

بازیکن سابق پرسپولیس که این روزها دور از فوتبال به سر می برد امیدوار است با کم شدن حواشی حول دیدار دو تیم ایران و کره جنوبی، ملی پوشان با تمرکز بالا به هدف خود فکر کنند.

نظر شیث رضایی در خصوص شادی گل برابر کره

به گزارش "ورزش سه"، شیث رضایی که این روزها دور از فوتبال به سر می برد عملکرد تیم ملی را در دیدار برابر ازبکستان مثبت ارزیابی می کند و ابراز امیدواری می کند با درک شرایط تیم ملی توسط مخالفان برگزاری دیدار با کره جنوبی، روحیه مناسب برای انجام این بازی به بازیکنان تزریق شود. صحبت های بازیکن سابق پرسپولیس را در ادامه خواهید خواند.


رضایی در خصوص دیدار تیم ملی مقابل ازبکستان که با تک گل سیدجلال حسینی با سه امتیاز به سود ایران خاتمه یافت گفت: تیم ملی ایران در نیمه اول خیلی خوب و هجومی بازی را آغاز کرد، ولی در نیمه دوم طبیعی بود که ایران عقب نشینی کند. چون که تیم حریف در نیمه دوم قصد جبران نتیجه را داشت و این امر طبیعی بود.


وی ادامه داد: ولی خب نتیجه، نتیجه خوبی بود اما از لحاظ فوتبالی‌ها قشنگ نبود که یک نیمه را کامل عقب بکشند. باید در نظر گرفت که این رقابت ها حساسیت بالایی را دارند. امیدوارم که در تهران این‌گونه بازی‌ها تکرار نشود. همیشه این بوده ‌است که وقتی نیمه اول تیمی گل می‌زند در نیمه دوم تیم حریف فشار برای جبران گل خورده وارد می‌کند.


برگزاری دیدار ایران مقابل کره جنوبی نیز با توجه به تقارن با ایام تاسوعا و عزاداری با حاشیه و انتقادات فراوانی مواجه شده است. شیث رضایی در این باره می‌گوید: تیم ملی ما هدفی دارد به نام صعود به جام‌جهانی؛ تمام حاشیه‌های تیم و حاشیه‌های کشور باید کنار گذاشته شود و هدفی که داریم، آن هم صعود به جام‌جهانی را ترغیب کنیم. تاسوعا مهمترین روز و قابل احترام‌ترین روز برای ما شیعیان است ولی خب تاریخی که فیفا تعیین کرده‌است، از دست ما خارج است. آنها داستان‌هایی که در ایران به وجود آمده را نمی‌دانند و نمی‌توانند فکرش را هم حتی بکنند. تیم ملی ما هم چاره‌ای ندارد و باید بازی کند. تیم ملی باید بازی کند و اگر بازی نکند تبعات بدی برای ما در پی خواهد داشت. می‌شود گفت که اگر قرار بود که روز این بازی عقب بیفتد باید زودتر فدراسیون کاری می‌کرد.


او در خصوص اینکه گفته می شود شادی گل احتمالی در این بازی می تواند با شرایط آن روز منافات داشته باشد نیز گفت: حال که این بازی برگزار خواهد شد نمی‌شود گفت که ایران در این بازی گلی نزد ولی می‌توان گفت که ایران در این بازی وقتی گل می‌زند به احتران آن روز شادی نکند. مطمئنا افرادی هستند در فدراسیون که بتوانند این حواشی‌ها را از تیم ملی دور کنند. هیچکدام از هموطنان ما نمی‌پذیرند که ایران در این روز بازی کند ولی خب چاره‌ای نیست و باید ایران این بازی را انجام دهد و همه ما امیدوار هستیم به جام‌جهانی صعود کند.


مدافع سابق پرسپولیس در خصوص پیش بینی اش از نتیجه این دیدار گفت: ایران توانایی پیروزی در تمام دیدارها را دارد و باید برابر کره جنوبی خوب و در بهترین شرایط خود ظاهر شود. هیچ‌کس نمی‌تواند بازی را پیش‌بینی کند ولی شرایط با توجه به نتایج قبلی ایران خیلی خوب است. میزبانی ما نیز کمک می کند تا بهتر به نتیجه لازم دست یابیم و امیدوارم در تهران بتوانیم بازی خوبی انجام دهیم و تیم برنده در آن روز عزیز لقب گیریم. برای تیم ملی به عنوان یک هم‌وطن و یک بازیکن آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم که به جام‌جهانی صعود کند و بهترین بازی خود را به نمایش بگذارد.

دیدگاه‌ها