کد خبر : 1364146 | 19 مهر 1395 ساعت 10:19 | 45.8K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش جالب سایت کره ای از ورزشگاه ترسناک تهران

خوشحالی کره‌ای‌ها از کاهش ظرفیت آزادی

کره ای ها خاطرات خوشی از بازی در آزادی ندارند؛ به این دلیل در آستانه دیدار حساس دو تیم، تغییراتی که ورزشگاه پیر و قدیمی اما ترسناک تهران داشت، برای شان جالب توجه بود.

خوشحالی کره‌ای‌ها از کاهش ظرفیت آزادی

به گزارش "ورزش سه"، خبرگزاری یونهاپ که نمایندگانی هم به همراه کاروان کره به تهران اعزام کرده تا از تمامی حواشی و اخبار بازی گزارش تهیه کنند، در واکنش به تغییرات صورت گرفته در ورزشگاه آزادی به نسبت میزبانی های قبلی از این تیم نوشت: «آزادی دیگر 100 هزار نفری نیست و این کمی از ترسناک بودن این ورزشگاه خواهد کاست».


در این گزارش آمده است: «تهران شهری با جمعبت بالغ بر 10 میلیون نفر، همواره به داشتن استادیومی ترسناک با گنجایش 100 هزار نفر مشهور بود. ورزشگاهی که تمام رقبای ایران از حضور در آن هراس داشتند چون با جوی که تماشاگران ایرانی در آن راه می انداختند، نتیجه گرفتن سخت می شد. درست مثل تمام دیدارهای گذشته کره با ایران در آزادی که با ناکامی های تلخی توام بود».


یونهاپ با اشاره به تغییرات رخ داده در طبقه دوم مجموعه نوشت: «در بازدید کوتاه از این مجموعه با خوش شانسی متوجه شدیم که با صندلی گذاری طبقه دوم، یک پنجم از ظرفیت ورزشگاه کاسته شده که این می تواند امیدواری در اردوی کره را افزایش دهد چون دیگر خبری از 100 هزار نفر تماشاگر نخواهد بود و آنها در نهایت، مقابل 80 هزار نفر به میدان خواهند رفت؛ گرچه هنوز هم مسئولان ورزشگاه اعتقاد دارند در صورت لزوم این مجموعه می تواند بالغ بر 100 هزار نفر را در دل خود جای دهد. نکته جالب تر این که مسئولان ایرانی برای تغییرات و بازسازی طبقه دوم از صندلی های قدیمی و از مد افتاده که در هیچ کشور دیگری استفاده نمی شود سود برده اند، صندلی هایی که حتی قادر است هم زمان دو نفر را اسکان دهد!».


خبرگزاری معتبر کره ای در انتهای گزارش خود آورده است که به خاطر مراسم های عزاداری در تهران هنوز استقبالی از خرید اینترنتی بلیت بازی صورت نگرفته؛ اما بنا به ادعای مقامات ایرانی، طرفداران تیم ملی این کشور حتی شده باشد در دقایق قبل از شروع بازی، ظرفیت ورزشگاه را تکمیل خواهند کرد.

دیدگاه‌ها