کد خبر : 1364211 | 19 مهر 1395 ساعت 14:25 | 30.9K بازدید | 0 دیدگاه

آقای گل ها به هم رسیدند

جنگ اعراب در جده

عربستان و امارات باید در حالی برابر یکدیگر صف آرایی کنند که روابط حسنه ای در عالم سیاست و ورزش با یکدیگر دارند و از این نظر بازی جذابی بین دو کشور دوست خواهد بود.

جنگ اعراب در جده

به گزارش"ورزش سه"، عربستانی ها این دور می خواهند به جام جهانی صعود کنند و با قدرت ظاهر شده اند. آنها تایلند و عراق را شکست دادند و برابر استرالیا به تساوی 2-2 رسیدند. در سوی دیگر اماراتی ها در بازی ابتدایی، توانستند در خانه ژاپن با نتیجه 2-1 پیروز شوند و در بازی بعد به استرالیا باختند و در بازی سوم توانستند تایلند را 3-1 شکست بدهند.


اماراتی ها حساب ویژه ای روی مثلث آتش خود (احمد خلیل - علی مبخوت و عمرعبدالرحمن) باز کرده اند. هر دو تیم در این سه بازی 5 گل زده اند و 3 گل خورده اند و به نظر می رسد دیدار دو تیم، پرگل از آب در بیاید.


در 4 بازی اخیر دو تیم، 3 برد برای عربستانی ها به دست آمده و یک تساوی اتفاق افتاده است و اماراتی ها نتوانسته اند بردی به دست بیاورند؛ اما در دو بازی اخیر هم عمرعبدالرحمن و هم احمد خلیل برای اماراتی ها گل زده اند و این امر یک پوئن مثبت برای اماراتی هاست. سهلاوی، نواف عابد و شمرانی مهاجمان خطرناک عربستان نیز همین وضعیت را دارند و سابقه گلزنی به امارات را دارند.


ترکیب امارات:


ماجد ناصر، اسماعیل احمد، عبدالعزیز صنقور، مهند سالم، خمیس اسماعیل، سالم صالح،احمد خلیل، عمر عبدالرحمان، احمد مبخوت، احمد طریق و محمد فوضی


ترکیب عربستان:


یاسر المسلم، اوسامه هوساوی، عمر هوساوی، منصور الحربی، حسن فلاتاح، عبدالملک الخیبری، تیسیر الجاسم، سلمان الفرج، نواف العابد، یحیی الشهری وناصر الشهرانی
نکته جالب این است که احمد خلیل از امارات و محمد سهلاوی از عربستان با 14 گل در صدر جدول گلزنان قرار دارند.

دیدگاه‌ها