کد خبر : 1364404 | 20 مهر 1395 ساعت 19:24 | 53.8K بازدید | 0 دیدگاه

از لرستان تا مازندران؛ تیم ملی همه ایران

تیم ندارهای لیگ برتر، ملی‌پوش می‌دهند!

برای کارلوس کی روش که فرقی ندارد اهلیت بازیکنان تیم ملی کجاست، برای ماها هم وقتی ایران بازی می کند نباید فرق داشته باشد که مردان سرمربی زادگاهشان کجاست ولی برای فدراسیون فوتبال که بانی توسعه درست است باید مهم باشد که در شناسنامه های شان چه حک شده است.

تیم ندارهای لیگ برتر، ملی‌پوش می‌دهند!

به گزارش "ورزش سه"، ترکیب آغازین ایران مقابل کره جنوبی، گلر لرستانی است و وینگر چپ، یک تهرانی، دو مازنی، دو گیلک، جهانبخش که خودش می گوید رگه هایش قزوینی و گیلانی است، یکی اصفهانی است و یکی هم خارج از ایران خود را شناخته و آخری هم گلستانی!


فدراسیون فوتبال تراکم تیم اول مردانش را خوب ببیند که فقط دو بازیکنش از استان هایی هستند که در شانزدهمین دوره لیگ برتر نماینده دارند!


لرستانی ها که به خیبر خو گرفته در لیگ های پایین بسنده کرده اند، مازنی ها که پس از نزول شموشک به لیگ برتر مثل یک رویا می نگرند، جای گیلانی ها خالی است و گلستانی ها تیم لیگ دویی دارند!


فقط تهران و اصفهان از استان های لیگ برتری هستند که برای تتمه ادعای استعدادپروری کفایت می کنند.


عمده نفرات تیم ملی از استان هایی هستند که تیمی در لیگ برتر ندارند، لرستان، مازندران و گیلان با این توان والای بازیکن سازی هیچ جایی نمی یابند و شاید در دوره بعدی هم جایشان خالی باشد و همینطور تا ادوار بعدی.


معادن فوتبال مان پیداست، توزیع نامتوازن سهمیه ها و هدررفتگی عظیم استعدادها. تا دلتان بخواهد کنج این فوتبال مان بیرانوندها، جهانبخش ها، پورعلی گنجی ها و آزمون ها بی آنکه دیده شوند، از دست می روند.

دیدگاه‌ها