کد خبر : 1364462 | 20 مهر 1395 ساعت 23:06 | 11.7K بازدید | 0 دیدگاه

توقف انگلیس در خانه اسلوونی

تیم ملی انگلیس در دیداری خارج از خانه از مرحله مقدماتی جام جهانی 2018، مقابل اسلوونی به تساوی 0-0 رضایت دادند.

توقف انگلیس در خانه اسلوونی

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان گرت ساوت گیت در این دیدار نمایش چندان درخشانی ارائه ندادند و در نهایت به تقسیم امتیازات رضایت دادند.

 

دو تیم بازی را متعادل آغاز کردند و این تیم میزبان بود که در دقیقه 10، اولین موقعیت جدی بازی را ایجاد کرد اما واکنش به موقع جو هارت، دروازه سه شیرها را نجات داد.

 

1149196

 

 

بعد از این نوبت انگلیسی ها بود تا برای دقایقی بر بازی مسلط شوند و در این بین، تئو والکات جدی ترین موقعیت را روی دروازه حریف ایجاد کرد اما ضربه او از بالای دروازه اوبلاک به بیرون رفت.

 

برتری نسبتی انگلیس در دقایق پایانی نیمه اول ادامه داشت اما این برتری منجر به ایجاد موقعیت خطرناکی نشد و در نهایت نیمه اول بدون گل به پایان رسید.

 

نیمه دوم را اسلوونی طوفانی آغاز کرد و روی دو موقعیت پیاپی، چیزی نمانده بود که دروازه انگلیس را باز کند اما واکنش های تماشایی جو هارت، دروازه انگلیس را بسته نگه داشت.

 

 

1149204

 

بعد از سپری شدن دقایق ابتدایی، رفته رفته انگلیسی ها بازی را در اختیار گرفتند اما حملات این تیم به موقعیت ویژه ای روی دروازه حریف منجر نمی شد و در معدود موقعیت هایی هم این تیم ایجاد کرد، بی دقتی در زدن ضربات نهایی، مانع از باز شدن دروازه اسلوونی می شد.

 

در این بین بهترین موقعیت در دقیقه 84  نصیب جسی لینگارد شد اما ضربه او را یان اوبلاک با واکنشی تماشایی دفع کرد. در دقایق پایانی بازی هم فشار انگلیسی ها ادامه داشت اما در نهایت قفل دروازه ها باز نشد و بازی با تساوی 0-0 به پایان رسید.

دیدگاه‌ها