کد خبر : 1364678 | 22 مهر 1395 ساعت 16:13 | 94.6K بازدید | 0 دیدگاه

عراق موقعیت 4 به یک مقابل تایلند را از دست داد!

بازتاب اتفاق جالب دستگردی در رسانه های کره

در روزی که کره ای ها در ورزشگاه آزادی چهارمین شکست متوالی خود برابر ایران را تجربه کردند اتفاقی در ورزشگاه دستگردی رخ داد که بازتاب گسترده ای در سطح رسانه های کره داشت.

به گزارش "ورزش سه"، یکی، دو ساعت قبل از بازی ایران با کره جنوبی در اتفاقی نادر در دنیا عراق چند کیلومتر آن طرف تر از ورزشگاه آزادی در شهرک اکباتان تهران میزبان تایلند بود تا ایران در یک روز میزبان دو بازی مقدماتی جام جهانی 2018 باشد.


سوای از نتیجه عجیب 4-0 این بازی به سود عراق رسانه های کره روی اتفاق جالبی که در همان آغاز نیمه دوم رخ داد و باعث شد تا موقعیتی استثنایی از سوی مهاجم عراق از دست برود، زوم کرده و آن را جزو یکی از نادرترین صحنه های دنیای فوتبال و بازی های ملی قلمداد کردند.


ماجرا از این قرار بود که در دقیقه 48 بازی عراقی ها روی یک ضد حمله از خط نیمه زمین از تله آفسایدگیری مدافعان تایلندی فرار کرده و موقعیتی 4 به یک برابر دروازه حریف خود به دست آوردند اما در کمال تعجب این برتری عددی هم نتوانست زمینه گلی برای عراقی ها شود چون احمد یاسین مهاجم سرشناس عراقی ها دروازه خالی را کج دید و توپ را به بیرون زد.


سایت sportsseoul در گزارشی تصویری از این صحنه نوشت:« دیدن چنین تصویری ممکن است در هیچ نقطه ای از دنیا میسر نباشد چون موقعیت 4 به یک آن هم با یک دروازه خالی را مبتدی ترین مهاجم تبدیل به گل می کند اما مهاجم شماره 9 عراق برابر تایلند این فرصت را از دست داد تا از حیث رکورد جالبی به نام خود ثبت کند».

 

1149405

 

1149403

 

1149404

 

دیدگاه‌ها