کد خبر : 1364840 | 23 مهر 1395 ساعت 17:53 | 59.3K بازدید | 0 دیدگاه

شادکام، غریبه ای در صدر جدول گلزن ها

آقای گل‌های سابق امروز گل می‌زنند؟

محمد شادکام، مهاجم چپ پای صنعت نفت، به نحو عجیبی بهترین گلزن لیگ برتر فوتبال ایران در روز آغازین هفته هشتم لیگ بوده است.

 آقای گل‌های سابق امروز گل می‌زنند؟

به گزارش "ورزش‌سه"، لیگ برتر فوتبال ایران در شرایطی با 5 بازی حساس هفته هشتم را ادامه خواهد داد که در دو مسابقه مهم تقابل امیدهای اصلی آقای گلی لیگ برتر تماشایی خواهد بود.


در بازی پرسپولیس مقابل نفت، مهدی طارمی از یک سو و محمد قاضی در سوی دیگر؛ در دیدار سایپا و تراکتورسازی هم چشم همه به دنبال مهدی ترابی و لوسیانو ادینیهو است. از این جمع، طارمی و ادینیهو عنوان آقای گلی لیگ را تجربه کرده و قاضی و ترابی هم با شروع خوب این فصل به پیش‌روی در جدول گلزنان امیدوارند.


* محمد قاضی بعد از دوران خوب ذوب آهن در پرسپولیس، استقلال، فولاد و صبا هرگز در سطح قبلی نمایش نداده؛ اما در این فصل با احتساب جام حذفی گلزن‌ترین بازیکن فوتبال ایران بوده است. او فردا برای نفوذ به دروازه پرسپولیس سد محکمی به نام سیدجلال حسینی را پیش رو دارد. قاضی که در لیگ، 4 گل به ثمر رسانده، امیدوار است فردا هم به اندوخته خود اضافه کند؛ به خصوص که از دوران حضور در پرسپولیس تجربه چندان مثبتی ندارد.

 

1149525


* مهدی ترابی یکی از بهترین‌های فوتبال ایران محسوب می‌شود که بعد از نیمکت‌نشینی در دو بازی مقابل کره و ازبکستان تشنه گلزنی و درخشش در لیگ است و چه خوب که این اتفاق در دیدار حساس مقابل تراکتورسازی رخ بدهد. ترابی جوان و سرپنجه که امسال زوج مسعود حسن‌زاده در خط حمله سایپاست، بیش از دیگران بار تهاجمی تیمش را به دوش می‌کشد. او فردا در صورت حضور غلامرضا رضایی مقابل خط دفاع تراکتور شرایط بهتری هم خواهد داشت. ترابی در صورت گلزنی مقابل تراکتور دوباره به صدر جدول گلزنان بازمی گردد.

 

1149526


* مهدی طارمی آقای گل فصل گذشته لیگ برتر فوتبال ایران است که در این فصل به اندازه کافی گل نزده و شاید با توجه به وقفه‌های مکرر لیگ کمتر از پارسال گل بزند. برای او مسابقه فردا مقابل نفت فرصتی برای جبران ناکامی در دو بازی فصل گذشته مقابل این تیم است. او سال گذشته در دیدار رفت مقابل نفت یک پنالتی از دست داد و در بازی برگشت هم با درخشش خط دفاعی حریف، تبدیل به مهره‌ای بی‌اثر شد. با این حال طارمی پرانرژی آماده است تا فردا در دیدار با کاشف اصلی خود، علی دایی بدرخشد. او با 3 گل زده فرصت خوبی برای بالا آمدن در جدول کفش طلا دارد.

 

1149531


* باعث تعجب است که بهترین گلزن تراکتوری‌ها یک مدافع راست است؛ اما شاگردان قلعه‌نویی به عنوان تهاجمی‌ترین تیم لیگ، کماکان به درخشش ادینیهو و محمد ابراهیمی در خط  حمله دل بسته‌اند. ادینیهو که قبلا هم خوب به سایپا گل زده، فردا باز هم در ترکیب ثابت تراکتور قرار خواهد گرفت تا نشان دهد شایعاتی که مبنی بر عدم آمادگی او به گوش می‌رسد، نادرست است و او ارزش هر سنت پرداختی‌اش را دارد. ادینیهو تا به حال تنها 2 گل به ثمر رسانده است.

 

1149528


* آیا کاوه رضایی باز هم برای استقلال گل می‌زند؟ او بعد از شروع نه چندان درخشان این فصل شرایط بهتری پیدا کرده و حالا با 2 گل و 2 پاس گل از ستاره‌های تیمش به شمار می‌آید. کاوه بازیکنی دونده و درگیرشونده است و قطعا فردا هم باعث آزار مدافعان سیاه‌جامگان خواهد شد. او برای بالا رفتن در پله‌های جدول گلزنان احتیاج به تمرکز و گلزنی از حداقل موقعیت‌های ممکن را دارد. چیزی که به آن شناخته شده نیست؛ اما فردا در غیاب علی قربانی با مسئولیت بیشتری که بر دوش دارد باید به آن عمل کند.

 

1149529


* حسن بیت‌سعید یکی از مدعیان آقای گلی در فصل گذشته بود که در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر هم شروع خوبی داشته و با 4 گل در رده دوم جدول گلزنان قرار دارد. او فردا در بازی خارج از خانه مقابل ماشین‌سازی و دروازه‌بان ممتاز خارجی‌اش کار راحتی پیش رو ندارد؛ اما حضور بازیکنانی مثل زهیوی و بقیه هافبک‌های خلاق خوزستانی کار را برای او ساده‌تر خواهد کرد.

 

1149530


** این نبرد جذاب تا پایان لیگ ادامه خواهد داشت. لیگ برتر فوتبال ایران با همه مشکلات، دیدنی و تماشایی است.

 

دیدگاه‌ها