کد خبر : 1365216 | 24 مهر 1395 ساعت 19:04 | 5.3K بازدید | 0 دیدگاه

رانیری: تمرکز ما روی لیگ قهرمانان است

کلودیو رانیری، سرمربی ایتالیایی لسترسیتی از بازیکنان تیمش خواست برای بازی های بعدی تمرکز بیشتری داشته باشند.​​​​​​​

رانیری: تمرکز ما روی لیگ قهرمانان است

به گزارش "ورزش سه"، ساعاتی پیش لسترسیتی در خانه چلسی با 3 گل مغلوب این تیم شد تا تیره روزی های این تیم ادامه داشته باشد.

 

رانیری گفت: "برای حضور در مراحل حذفی لیگ قهرمانان یا لیگ اروپا، ما به بازیکنان کاملا آماده ای نیاز داریم و برای همین من ترجیح دادم بعضی از بازیکنان را برای دیدار سه شنبه شب در لیگ قهرمانان حفظ کنم. شاید دلیل نیمکت نشینی بازیکنانی مثل محرز همین بود اما اگر قرار باشد حریفی مثل چلسی را مهم قلمداد نکنیم، بهتر است به خانه بازگردیم. زمانیکه که گلی از روی نقطه کرنر دریافت کنید، دلیل آن عدم تمرکز است و این موضوعی است که ما را در فصل جاری خیلی اذیت کرده است.

 

 

1143523

 

 

 

نیمه اول نمایش خوبی نداشتیم و دو گل دریافت کردیم. هرگز مهاجم خطرناکی مثل کاستا را نباید تنها گذاشت. نیمه دوم بازی بهتری ارائه دادیم و موفق شدیم شانس هایی برای گلزنی ایجاد کنیم اما کمی بدشانس هم بودیم. تیمی متفاوت نسبت به سال گذشته می بینیم که علت این امر باید مشخص شود. شاید بیشتر تمرکز ما روی لیگ قهرمانان است. البته ممکن است این موضوع برای تیمی که برای اولین بار راهی لیگ قهرمانان شده طبیعی باشد اما من از شاگردانم می خواهم تمرکز و تلاش بیشتری در ادامه مسابقات لیگ برتر داشته باشند".

دیدگاه‌ها