کد خبر : 1365420 | 25 مهر 1395 ساعت 14:17 | 48.2K بازدید | 0 دیدگاه

پرده‌برداری بیرانوند از شکایت نفتی‌ها از پرسپولیس

علیرضا بیرانوند که شب گذشته به شدت بابت عدم وصول مطالباتش از نفتی‌ها شاکی بود، اعلام کرد مسئولان وقت این تیم طلب او را به پرسپولیس ارجاع داده‌اند.

پرده‌برداری بیرانوند از شکایت نفتی‌ها از پرسپولیس

به گزارش "ورزش‌سه"، موضوع طلب بازیکنان سابق نفت از این باشگاه به بحث روز فوتبال ایران تبدیل شده است. در حالی که این باشگاه در فصل جدید از سوی مسئولان به بخش خصوصی واگذار شده اما همچنان مطالبات گذشته‌اش پرداخت نمی‌شود تا علامت سوال بزرگی در خصوص این واگذاری به وجود آید.


در بین صحبت‌های اعتراض‌آمیز روز گذشته علیرضا بیرانوند علیه مسئولان جدید نفت جمله‌ای به زبان آورده شد که باب جدیدی در این مساله به وجود می‌آورد: «بهنام پیشرو می‌گوید برو از پرسپولیس پولت بگیر. چون ما بابت کمک مالی و اسپانسرینگ این باشگاه در گذشته از آنها طلبکاریم و از سوی دیگر پرسپولیسی‌ها می‌گویند ما مطالبات آنها را با درج تبلیغاتشان روی پیراهن‌مان پرداخت کرده‌ایم. اصلا دیوانه شدم و نمی دانم چکار کنم.»


این صحبت دروازه‌بان شماره یک پرسپولیس که اشاره به حمایت مالی بیش از 10 میلیاردی بهنام پیشرو در فصل چهاردهم دارد و منتهی به زندانی شدن حمیدرضا سیاسی مدیرعامل وقت این باشگاه شد در حالی از سوی بیرانوند افشاگری شد که به نظر می‌رسید مشکلات بین بهنام پیشرو و پرسپولیس به پایان رسیده است. اما اکنون به نظر می‌رسد بهنام پیشرو قصد دارد با شکایت از این باشگاه بخشی از مطالبات بازیکنان سابق خود که اکنون در پرسپولیس حضور دارند (بیرانوند، سیدجلال و وحید امیری) را اینگونه از مسئولان این تیم دریافت کند و به آنها واگذار کند. باید دید واکنش مسئولان پرسپولیس به این ماجرا چه خواهد بود؟

دیدگاه‌ها