کد خبر : 1365529 | 25 مهر 1395 ساعت 19:36 | 7.7K بازدید | 0 دیدگاه

روتیتر : روز خوب ملوان، بادران و خونه به خونه؛

نگاهی به بازی‌های هفته دهم لیگ یک

هفته دهم مسابقات لیگ برتر دنبال شد و نیمه بالایی جدول تیم های بادران، ملوان و خونه به خونه موفق به کسب پیروزی شدند.

نگاهی به بازی‌های هفته دهم لیگ یک

به گزارش "ورزش‌سه"،  مسابقات لیگ آزادگان در هفته دهم پیگیری شد و این در حالی بود که برخی تیم های مدعی توانستند به پیروزی برسند و برخی دیگر نتیجه را به حریفان خود واگذار کردند. در زیر اشاره ای به نتایج تیم های لیگ آزادگان در هفته دهم داشتیم:


سپیدرود دشت1  – فولاد یزد1؛ تکیه بر صدر در روز تساوی دردناک
تیم سپیدرودرشت در فصل جاری مسابقات لیگ برتر توانسته نتایج خوبی کسب کند و در این هفته هم شاگردان علی نظرمحمدی تا دقایق پایانی از میزبان خود فولاد یزد پیش بودند، اما در دقایق پایانی با دریافت گل تساوی نتیجه پیروزی را با تساوی عوض کردند، تا یک امتیاز دستاورد آن‌ها از هفته دهم مسابقات باشد. با این وصف تیم سپیدرود به لطف عدم نتیجه گیری اکسین البرز و سایر تیم های مدعی صدرنشینی، به رتبه اول جدول لیگ آزادگان تکیه داده است. فولاد یزد هم که تنها یک پیروزی را تا اینجای مسابقات به دست اورده، توانست پنجمین مساوی خود را ثبت کند تا با کسب 8 امتیاز از 10 مسابقه در رتبه پانزدهم جدول قرار گیرد.


خونه به خونه3 – نفت م.سلیمان0؛ ادامه روند رو به رشد
تیم خونه به خونه که یکی از اصلی ترین مدعی های کسب رتبه اول در لیگ آزادگان به حساب می آید، در چند هفته گذشته توانسته روند خوب ابتدای فصل خود را تکرار کند و کم کم به صدر جدول نزدیک شود. ان‌ها در یک بازی خانگی که برای کسب پیروزی در آن زیاد به دردسر نیفتادند، موفق شدند تیم نفت مسجد سلیمان را شکست دهند و به 2 امتیازی صدر جدول برسند. نفت م. سلیمان که روند خوبی را در ابتدای فصل طی می کرد، به دلیل برخی مشکلاتی که در اطراف این تیم وجود دارد از روند خود فاصله گرفت تا با قبول دو شکست پیاپی در رتبه دوازدهم جدول قرار گیرد.

 

1146813


آلمینیوم اراک 1 – اکسین البرز0؛ فیروز کریمی در روند نزولی
شاگردان فیروز کریمی در دو هفته گذشته نتایج خوبی کسب نکردند و با قبول یک شکست و یک تساوی صدر جدول را در اختیار سپیدرود قرار دادند. آن‌ها هفته گذشته در خانه مقابل میهمان خود فولاد یزد به تساوی رسیدند و در بازی هفته دهم مقابل شاگردان داوود مهابادی در اراک سومین باخت خود را تجربه کردند. در مقابل تیم آلمینیوم اراک که روند خوبی را در این فصل پشت سر گذاشته موفق شد، چهارمین پیروزی خود را مقابل تیم اکسین البرز کسب کند تا اکسین با فاصله گرفتن از صدر جدول به رتبه سوم برسد و شاگردان مهابادی با کسب پانزدهمین امتیاز به 6 امتیازی صدر برسند.


مس‌رفسنجان3 – گل‌گهر سیرجان0؛ وینکو بازنده دربی کروات های کرمان
تیم گل گهر سیرجان تا هفته هشتم مسابقات لیگ برتر نمایشی در خور توجه ارائه داده بود و با 5 پیروزی و 3 تساوی در صدر جدول مسابقات حضور داشت؛ اما هفته های نهم و دهم چندان برای تیم وینکو خوش یمن نبود و تیم گل‌گهر سیرجان که در 8 بازی 5 گل دریافت کرده بود، در دو بازی گذشته خود همین تعداد گل را دریافت کند، تا نشان دهد این تیم از روزهای اوج خود فاصله گرفته است. در سوی مقابل دربی کرمان مس رفسنجان قرار داشت که در هفته های ابتدایی نتایج خوبی کسب نکرده بود. ان‌ها به همین دلیل تصمیم به تعویض کادر مربیگری خود گرفتند و "میشو" مربی کروات را جایگرین علی اصغر کلانتری کردند. نتایج تیم مس رفسنجان بهتراز ابتدای فصل شده ولی هم‌چنان نتایج سینوسی و بی ثبات این تیم ادامه دارد. آن‌ها هفته گذشته با حداقل فاصله نتیجه را به سپیدرود رشت واگذار کردند و در این هفته یک پیروزی روحیه بخش سه امتیازی را به حساب خود واریز کردند تا کمی از دو تیم انتهای جدول فاصله بگیرند و با 7 امتیاز در رتبه 16 جدول قرار گیرند. تیم گل‌گهر هم با پذیرش دو شکست پیاپی از صدر جدول فاصله گرفت و در رتبه چهارم جای گرفته است.


خیبرخرم آباد0-مس‌کرمان0؛ تساوی قابل پیش بینی
تیم مس کرمان در این فصل از مسابقات لیگ آزادگان از لحاظ تعداد مساوی رکورددار است و 7 بازی از 10 دیدار این تیم با تساوی به پایان رسیده؛ شاگردان منصور ابراهیم زاده هم‌چنین یک باخت و دو پیروزی را در کارنامه دارند. با کسب این نتایج تیم مس کرمان در رتبه دهم مسابقات لیگ آزادگان قرار گرفته که برای این تیم نتایج خوبی به شمار نمی رود. در سوی مقابل تیم خیبرخرم آباد قرار داشت، که حال و روز خوشی را تجربه نمی کند؛ 2 پیروزی و 5 شکست حاصل کار این تیم تا اینجای مسابقات بوده است و رتبه 14 برای تیمی که از یکی از فوتبال خیزترین استان های کشور می‌آید، رقم خورده است.


ملوان 1 – نساجی‌مازندران 0؛ دومین شکست فصل نساجی
شاگردان محمود فکری پس از شکستی که در هفته های ابتدایی برابر اکسین البرز تجربه کرده بودند، دیگر شکست نخوردند تا اینکه در بازی مقابل تیم ملوان با حداقل نتیجه، بازی را واگذار کردند. تیم نساجی مازندران در هفته های اخیر با توجه به مشکلات مالی که این تیم را آزار می دهد نتایج خوبی کسب کرده و توانسته میان تیم های بالایی جدول باشد. این تیم اکنون با 16 امتیاز در رتبه 6 جدول قرار دارد و بالاتر از خود ملوان را می بیند. تیم ملوان که با مربیگری محمد مایلی کهن به دنبال بازگشت به لیگ برتراست، در یکی از حساس ترین دیدارهای هفته دهم موفق شدف تیم نساجی را شکست دهد و خود را به صدر نزدیک تر کند.

 

1138237


   بادران 1 – فجرسپاسی 0؛ فرار اکبر از بحران
تیم بادران تهران که اکبر میثاقیان را با چند بار قهرمانی در لیگ آزادگان برای رسیدن به لیگ برتر انتخاب کرده است، در دو بازی گذشته خود توانسته تا حدودی از بحرانی که با ان روبرو شده بود فاصله بگیرد و در رتبه های میانی جدول قرار بگیرد. ان ها در این هفته و هفته گذشته دو پیروزی ارزشمند را برابر گل‌گهر و بادران تجربه کردند تا با 16 امتیاز در رده هفتم جدول قرار گیرند. در سوی مقابل این تیم تیم بحران زده فجرسپاسی شیراز قرار داشت که اصلا روزهای خوبی را سپری نمی کند و با کسب تنها 4 امتیاز از 10 بازی در رتبه 17 جدول قرار دارد. پس از این شکست زمزمه های بازگشت غلامحسین پیروانی به تیم شنیده می شود.


پارس جنوبی0 – راه‌آهن2؛ نبرد سرخابی های قدیمی
تیم پارس جنوبی به مربیگری مهدی تارتار یکی از تیم های مستحکم لیگ آزادگان در خط دفاعی به شمار می آید. ان ها در 10 دیداری که به میدان رفته اند تنها 6 گل دریافت کردند که سه گل آن در دو دیدار قبلی بوده است. شاگردان تارتار هر چقدر در دفاع خوب بوده اند در حمله به همان میزان بد عمل کرده اند و تنها 4 بار در 10 مسابقه موفق به گلزنی شده اند تا عنوان بدترین خط حمله مسابقات را به خود اختصاص دهند. حریف این تیم در هفته دهم تیم راه‌اهن تازه سقوط کرده به مسابقات لیگ آزادگان بود و شاگردان مهدی پاشازاده که روند یکنواختی را تا اینجای مسابقات طی کرده اند، موفق شدند دو بار برابر حریف خود گلزنی کنند تا با کسب این سه امیتاز با 15 امتیاز در رتبه 9 جدول قرار گیرند.


استقلال اهواز0 -ایران‌جوان بوشهر0؛ استقلال اهواز در سراشیبی سقوط
تیم استقلال اهواز پس از انجام 10 مسابقه هنوز موفق به کسب پیروزی نشده و همین موضوع حال و روز بد این تیم را به خوبی نشان می دهد. در مقابل این تیم ایران جوان بوشهر قرار داشت و تساوی که به دست آمد بیشتر به درد ایران جوان خورد تا استقلال اهواز.  استقلال اهواز با کسب 4 امتیاز در رتبه انتهایی جدول 18 تیمی مسابقات حضور دارد و ایران جوان با یک امتیازی که کسب کرد 11 امتیازی شد و رتبه 13 جدول را از ان خود کرد.

دیدگاه‌ها