کد خبر : 1365566 | 26 مهر 1395 ساعت 00:12 | 13.1K بازدید | 0 دیدگاه

پیروزی شیرین میلان در خانه کیه وو

میلان در ادامه نتایج خوبش در هفته های اخیر سری A، امشب در خانه کیه وو به پیروزی 3-1 دست پیدا کرد.

پیروزی شیرین میلان در خانه کیه وو

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان وینچنزو مونتلا در این دیدار ابتدا روی دو شوت تماشایی از پشت محوطه جریمه به گل رسیدند و تلاش تیم میزبان برای جبران گل های خورده، تنها یک بار به ثمر نشست. در ثانیه های پایانی بازی، میلانی ها به یک گل دیگر دست پیدا کردند تا پیروزی شان پیش از سوت پایان قطعی شود.

 

بازی را کیه وو بهتر آغاز کرد و در دقایق ابتدایی تا اندازه ای بر توپ و میدان تسلط داشت؛ اما تلاش این تیم برای ایجاد موقعیت به جایی نرسید.

 

در ادامه، بازی متعادل تر شد و هر دو تیم موقعیت های نصفه و نیمه ای داشتند؛ اما نتوانستند از آنها استفاده کنند. در حالی که به نظر می رسید نیمه اول بدون گل به پایان خواهد رسید، یورای کوچکا در ثانیه های پایانی میلان را پیش انداخت.

 

روی اشتباه بازیکنان کیه وو، کوچکا پشت محوطه جریمه صاحب موقعیت شد و با یک شوت غیرقابل مهار کار را تمام کرد.

 

1150255

 

نیمه دوم را میلانی ها بهتر آغاز کردند و تنها دو دقیقه از این نیمه سپری شده بود که نیانگ حساب کار را 2-0 کرد. بار دیگر اشتباه بازیکنان کیه وو، یک ضدحمله سریع را برای روسونری رقم زد و نیانگ بعد از پشت سر گذاشتن بازیکن حریف، با شوتی تماشایی، کار را تمام کرد.

 

1150257

 

بعد از این گل بازیکنان میزبان که چیزی برای از دست دادن نداشتند، پیش کشیدند و بعد از اینکه چند موقعیت خوب را از دست دادند، سرانجام در دقیقه 76 توسط والتر بیرسا به گل رسیدند. روی یک ضربه آزاد بود که بیرسا با ضربه ای عالی، توانست دروازه دوناروما را باز کند.

 

بازیکنان کیه وو که با این گل امیدوار شده بودند، در دقایق پایانی بر شدت حملات شان افزودند؛ اما این میلان بود که در وقت های تلف شده به گل رسید. شوت کارلوس باکا در میانه راه به بازیکن حریف برخورد کرد و وارد دروازه شد و به این ترتیب، بازی با پیروزی 3-1 میلان به پایان رسید.

 

دیدگاه‌ها