کد خبر : 1365669 | 26 مهر 1395 ساعت 15:24 | 16.4K بازدید | 0 دیدگاه

دلم برای مردم می سوزد؛

پرهام: فقط خوب حرف می‌زنند و عمل هیچ!

مالک باشگاه نساجی مازندران می گوید که فرماندار نامه کتبی برای خرید باشگاه و واگذاری امتیاز را به ما داده؛ ولی پس از آن هیچ اتفاقی نیفتاده است.

پرهام: فقط خوب حرف می‌زنند و عمل هیچ!

پرهام، مالک باشگاه نساجی مازندران، در مورد شرایط  بد مالی این تیم و اینکه در نهایت قرار است چه اتفاقی برای این باشگاه پرطرفدار رخ بدهد، به خبرنگار "ورزش‌سه" گفت: «یک سری تغییرات در مجموعه کارخانه داشتیم که برخی به تعهدات خود عمل نکردند. فرماندار نامه کتبی به ما زده بود که برای تیم سرمایه گذار وجود دارد و ما هم در جواب استاندار و فرماندار نامه کتبی زدیم که تیم را واگذار کنیم».


او ادامه می دهد: «به ما گفتند که کسی را داریم تا تیم را واگذار کنیم و ما تیم را واگذار کردیم.»


مالک باشگاه نساجی در مورد اینکه در حال حاضر چطور هزینه های باشگاه تامین می شود، افزود: «پول بلیط هواپیما و هزینه های جاری را خودم می دهم و هزینه هایی مثل قرارداد بازیکنان و هزینه های دیگر فعلا مسکوت مانده است.»


وی در خصوص نتایج این تیم تا هفته دهم مسابقات اظهار داشت: «نتایج خوب است و بچه ها با این شرایطی که وجود دارد با غیرت بازی کردند.»

 

پرهام در پایان در مورد اینکه آیا راهی برای برون رفت از این بحران وجود دارد، گفت: «من واقعا دلم برای هواداران می سوزد. حامی اصلی تیم آن ها هستند و تیم متعلق به آن ها است. آن ها که توانایی دارند (شهردار یا فرماندار) باید یک تصمیم جدی بگیرند و برای همیشه این مشکل را حل کنند. این تیم تنها تفریح جوانان این شهر است؛ در اینجا حتی یک سینما وجود ندارد!»


پرهام ادامه داد: «از بودجه فرهنگی شهر در اختیار باشگاه قرار دهند. شهرداری و نهادهایی که می توانند باید بیایند و این تیم را بگیرند. متاسفانه اصلا توجه نمی شود؛ فقط خیلی خوب حرف می زنند؛ عمل هیچ!»

دیدگاه‌ها