کد خبر : 1366205 | 28 مهر 1395 ساعت 19:51 | 25.8K بازدید | 0 دیدگاه

اولین هفته پر تنش لیگ برتر؛

شروع بی سابقه و پرحاشیه والیبال

هفته اول لیگ برتر والیبال آغاز شد و اتفاقاتی رخ داد که هیچ وقت هفته اول لیگ های والیبال این چنین مسائلی را به خود ندیده بود.

شروع بی سابقه و پرحاشیه والیبال

به گزارش "ورزش سه"، لیگ برتر والیبال در 5 شهر 6 بازی را داشته است؛ درحالی که اتفاقات رخ داده بی سابقه بوده است. هشدارهای فدراسیون والیبال نصفه و نیمه اجرا شد و تیم های بدهکار تعدادی بازی کردند و بازی متین و پارسه هم لغو شد.

 

* ورامین؛ شوک بزرگ به والیبال


گفته می شد تیم های بدهکار از بازی در لیگ برتر کنار گذاشته می شوند؛ اما اگر این قانون اجرا می شد، بیش از 8 تیم لیگ برتری شرایط حضور در رقابت ها را پیدا نمی کردند. ورامینی ها (که گفته می شد ورودی فدراسیون را پرداخت نکرده اند) قصد داشتند چک رمز داری را بدهند که به دلیل مشکلات شبکه ای این جا به جایی رخ نداد. توضیحات هیچ کدام مورد قبول نماینده های فدراسیون قرار نگرفت و دو ساعت مانده به آغاز بازی، برد 3 بر 0 به سود پارسه اعلام شد؛ البته بدهی های بازیکنان هم دلیل این تصمیم اعلام شده است که در این صورت باید بسیاری از بازی ها لغو می شد.

 

 


* تهران؛ چالش شدید معروف با تیم شهرش


حساس ترین دیدار هفته بین تیم های پیکان تهران و شهرداری ارومیه برگزار شد؛ جایی که سعید معروف با لباس پیکان باید رو در روی تیم سال قبل و همشهری هایش قرار می گرفت. چالش او و رحمان داودی در حین بازی آغاز درگیری های دو تیم بود. اعتراضات پی در پی به داوری برای لحظاتی بازی را متوقف کرد تا جایی که با پا در میانی بازیکنان هم تیمی، معروف به اعتراضات خود پایان داد. تماشاگران ارومیه هم از رفتار کاپیتان فصل گذشته شان شکایت داشتند تا جایی که کارت زرد داور به این شرایط خاتمه داد. در نهایت پیکان موفق شد با امتیازات 25 بر 18، 25 بر 22 و 26 بر 24 شهرداری ارومیه را شکست داد. دراگان تراویسا، ستاره ایتالیایی شهرداری ارومیه، در این دیدار غایب بود و نرسیدن ITC او کار پدرش برای پیروزی را سخت کرد.

 

 

 

 

* حواشی


* خوان سیچلو گزینه سرمربیگری تیم ملی والیبال ایران به خانه والیبال تهران آمد و بازی ها را از نزدیک تماشا کرد.
* سعید معروف، کاپیتان پیکان بعد از پیروزی در کنار سیچلو رفت و بازی دوم را از کنار او تماشا کرد.
* مایدا، سرمربی تیم ملی بانوان ایران هم به خانه والیبال تهران آمد و بازی های لیگ را زیر نظر گرفت.
* طرفداران شهرداری ارومیه خود را به تهران رساندند و تیم شهرشان را به شدت تشویق کردند.
* کارت بازی دراگان تراویسا صادر نشد و او غایب بزرگ هفته اول شد.
* ناظر بازی ورامین و پارسه در فاصله دو ساعت تا آغاز بازی این دیدار را به دلیل بدهی لغو کرد.
* درک وستفال، بازیکن آلمانی شهرداری تبریز که گفته می شد به بازی با بانک سرمایه نمی رسد، موفق شد خود را به اولین بازی تیمش برساند.
* دو بازیکن خارجی خاتم اردکان و اضافه رشید یوسفی که هنوز قراردادشان با این تیم مشخص نشده است، بازی این تیم با هاوش گنبد را از روی سکوها تماشا کردند.

 

 

 

1151196

دیدگاه‌ها