کد خبر : 1366415 | 29 مهر 1395 ساعت 19:03 | 5.4K بازدید | 0 دیدگاه

مهاجری:نمی‌خواهیم با جو درست‌کردن موفق‌شویم

مهاجری در نشست خبری پیش از دیدار تیمش در برابر پیکان با اذعان به استحقاق شکست تیمش برابر گسترش در دیدار هفته گذشته تیمش گفت: تنها بازی‌ای که لایق شکست بودیم همین دیدار بود، اما گذشته را فراموش کردیم و می خواهیم فقط از آن درس بگیریم.

مهاجری:نمی‌خواهیم با جو درست‌کردن موفق‌شویم

به گزارش "ورزش سه"، سرمربی پدیده در ادامه نسبت به تغییرات مدیریتی باشگاه با خوشبینی گفت: از وطنخواه ممنونم، ۴ سال زحمت کشید با اینکه فوتبالی نبود اما تلاش کرد و اگر امروز به عنوان سرمربی پدیده اینجا هستم حاصل تلاش وطنخواه است که تیم پدیده باقی ماند. همین طور جا دارد به هم‌بازی سابقم، هادی برگی‌زر نیز خوش‌آمد بگویم و برایش آرزوی موفقیت کنم. او با حمایتی که از من داشت کار من را سخت تر کرد و امیدوارم جواب اعتمادش را بدهم.

 


مهاجری سپس در مورد شرایط بازیکنانش گفت: بازیکنان از لحاظ روانی و ذهنی آمادگی خوبی دارند و امیدواریم که بتوانیم با توجه به شرایط جدول پیشرفت خوبی از لحاظ رتبه داشته‌باشیم. گرامی سه کارته است و بقیه بازیکنان شرایط خوبی دارند.

 


سرمربی پدیده با اشاره به اتفاقات بازی هفته گذشته هم گفت: داوری ها در دیدارهای ما مناسب نبوده اند. حتی در دیدار با گسترش متاسفانه یک پنالتی برای تیم ما گرفته‌نشد و گل سوم حریف هم آفساید بود. با این وجود باز هم اعتراض نکردیم و خسته‌نباشید هم به تیم داوری گفتیم.  جار و جنجال درست کردن بلدیم اما نمی‌خواهیم فکر کنیم که با درست کردن جو و فشار روانی می‌توان موفق شد. و حالا که چنین فشاری روی خودمان ایجاد می‌کنیم و این تفکر را داریم که اشتباهات داوری سهوی است توقع داریم که دقت بیشتری از سوی کمیته داوران و آقای کامرانی فر به این مسائل بشود.

 


مهاجری درباره آنالیز پیکان و خط حمله آماده این تیم که در دو هفته موفق به زدن شش گل شده است اظهار داشت: آنها را به خوبی آنالیز کرده ایم. چیزی که شاگردانم نیاز دارند بیشتر روحی است و آنها می دانند برای بازی فردا باید نتیجه لازم را بگیرند.

 


ضمنا مجید جلالی سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران به دلیل تاخیر پرواز تیمش به نشست خبری نرسید.

 


همچنین با اعلام سخنگوی باشگاه پدیده، از طرف این باشگاه تعدادی بلیت به صورت رایگان به تماشاگران علاقمند اهدا خواهد شد تا این بازی برای فوتبالدوستان مشهدی به نوعی رایگان باشد.

دیدگاه‌ها