کد خبر : 1366431 | 29 مهر 1395 ساعت 19:24 | 63.9K بازدید | 0 دیدگاه

باید با زرگر برخورد شود

پورموسوی: ما بازی را از پرسپولیس بردیم

سیروس پور موسوی عقیده دارد استقلال خوزستان بازی با پرسپولیس را به سود خود تمام کرده است.

پورموسوی: ما بازی را از پرسپولیس بردیم

به گزارش "ورزش سه"، این مربی که به شدت از داور عصبانی بود ، در این باره گفت : خدا را شکر می کنم فوتبال خوبی را به نمایش گذاشتیم و جا دارد به بازیکنانم بابت برد تبریک بگویم. تعجب نکنید من به هیچ عنوان این بازی را نتیجه تساوی پایان یافته نمی دانم و تیمم  برنده بازی است .

 


او با انتقاد شدید از داور بازی گفت : نمی دانم برانکو چه گفته و چه تفکری داشته اما باید آقای زرگر در خصوص خطاهای اشتباهی که صورت داده پاسخگو باشد. آقای زرگر نتوانست عملکرد داوری خوبی در این بازی به نمایش بگذارد و تمام جریان بازی را به سود پرسپولیس به پایان رساند. اگر حق با من بود باید با آقای زرگر برخورد شود و اگر اینگونه نبود بر پایه صحبت هایم به کمیته انضباطی خواهم رفت.

 


70 به 30 ها به سود پرسپولیس
پرسپولیس در نیمه دوم بازی مستقیم را در دستور کار داشت اما هر وقت بازیکنانم صاحب توپ می شدند داور خطاهای 70 به 30 را به سود آنها اعلام می کرد و تیمم ناچار به عقب نشینی می شد، این فوتبال است و این برخوردها عادی. ما تلاشمان را کردیم و خوشحالم که تماشاگران با رضایت استادیوم را ترک کردند.

 


با برنامه بازیکنانم از جریان مسابقه خارج شدند
آقای زرگر خودش فیلم بازی را ببیند. امیدوارم اخطارها آنالیز شود، کوچکترین برخورد از سوی ما با اخطار مواجه می شد اما در سمت مقابل اینطور نبود و اینگونه قصد داشتند بازیکنانمان را از جریان بازی خارج کنند.

 


مجبور می شوم از نیمکت کناره گیری کنم
تقابل با بهترین خط دفاعی لیگ؟ آنها باید خوشحال باشند که مقابل برترین خط هجومی لیگ قرار گرفته اند و توانستند بدون شکست از زمین خارج شوند. تیم ما از نظر مالی شرایط خوبی ندارد و حمایت لازم از این تیم نمی شود و اگر شرایط اینگونه باشد بنده مجبورم از حضور روی نیمکت آن خداحافظی کنم. آقای فرماندار اکنون اینجا حضور داشتند و اعلام کردند از تیم حمایت می کنند. این تیم متعلق به خوزستان است و باید از این تیم حمایت شود.

 


تمام ایران برای موفقیت پرسپولیس بسیج شده
تمام ایران بسیج شده تا پرسپولیس با موفقیت به کار خود خاتمه دهد، نگاه کنید آنها بهترین یارگیری را داشتند، از نظر مالی شرایط مناسبی دارند و کاملا حمایت می شوند.

دیدگاه‌ها