کد خبر : 1366459 | 29 مهر 1395 ساعت 20:53 | 16.2K بازدید | 0 دیدگاه

از ژاپن ممنونم که جوانمردانه بازی کردند

پیروانی: سازمان یافته بازی کردیم

سرمربی تیم فوتبال جوانان ایران پس از صعود به مرحله بعدی رقابت های قهرمانی آسیا گفت: برابر یمن بسیار سازمان یافته بازی کردیم.

پیروانی: سازمان یافته بازی کردیم

به گزارش "ورزش سه" از مهر، امیر حسین پیروانی پس از پیروزی یک بر صفر روز پنجشنبه تیمش برابر یمن و صعود به مرحله بعدی رقابت های قهرمانی آسیا گفت: ابتدا مراتب قدردانی خود را به همه گردانندگان این مسابقات تقدیم می کنم. تیم ما بسیار خوب و سازمان یافته بازی کرد. بازیکنانم در اکثر دقایق توپ و میدان را در اختیار داشتند و اگر کمی شانس یار ما بود با گلهای  بیشتری بازی را تمام می کردیم. 

 

 

وی بیان کرد: بازیکنانم با مسئولیت پذیری تمام آنچه که از آنها خواسته بودم را ارایه دادند. مربی یمن در مصاحبه های قبل از بازی اعلام کرده بود که تیم ما را خواهد برد ممکن است که این صحبت را برای دادن انرژی به بازیکنان خود به کار برده باشد ولی ما نشان دادیم که حرف اصلی در زمین بازی زده می شود.

 

 

پیروانی در پایان گفت: بازی با یمن برای من و بازیکنانم تمام شد. از این لحظه به بعد به بازی با تیم اول گروه ۴ فکر می کنیم. این برد را تقدیم می کنم به بهراد آزاد پسر مدیر تیمم که همین روزها به دنیا می آید و ایشان بجای اینکه در کنار خانواده خود باشد تمام تمرکز خود را معطوف به موفقیت تیم کرده است. در انتها جا دارد از بازیکنان ژاپن به علت ارایه بازی جوانمردانه در مقابل قطر تشکر کنم.

دیدگاه‌ها