کد خبر : 1366460 | 29 مهر 1395 ساعت 20:35 | 7.2K بازدید | 0 دیدگاه

نگرانی کلوپ از رویارویی لیورپول با وست بروم

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، معتقد است که دیدار روز شنبه تیمش مقابل وست بروم، اصلا آسان نخواهد بود و تیم حریف برای ایجاد دردسر برای قرمزها به آنفیلد خواهد رفت.

نگرانی کلوپ از رویارویی لیورپول با وست بروم

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان کلوپ در دیدارهای اخیر نمایش های خوبی داشتند اما او می داند که وست بروم با ترکیبی از بازی فیزیکی و بازی هوایی، حریف راحتی نخواهد بود.

 

او به خبرنگاران گفت:" وست بروم شبیه خودش بازی می کند. تونی پالیس (سرمربی وست بروم) شیوه ویژه ای دارد و در این سطح بسیار باتجربه است و همین باعث شده تا در چند سال اخیر با چند تیم مختلف موفق باشد.

 

ما تا اینجای فصل نتایج بدی نداشتیم اما مشکلات زیادی هست که باید آنها را حل کنیم. این چیزی است که مقابل وست بروم با آن روبرو خواهیم بود.

 

 

1150685

 

مقابل وست بروم فضای زیادی نخواهیم داشت؛ همه می دانند که وست بروم چگونه دفاع می کند و راه آسانی برای نزدیک شدن به دروازه آنها وجود ندارد. از سوی دیگر، هر ضربه آزاد آنها یک تهدید است؛ نه فقط برای ما، که برای همه تیم های لیگ.

 

ما باید برای این مسئله آماده باشیم. اگر بتوانیم برای این دیدار اعتماد به نفس مان را حفظ کنیم، آنگاه شانس پیروزی خواهیم داشت. وست بروم تیمی بسیار بسیار باتجربه با سرمربی ای بسیار باتجربه است؛ بنابراین به اینجا نمی آیند که شرایط راحتی برای ما رقم بزنند یا از دیدن هواداران ما لذت ببرند."

دیدگاه‌ها