کد خبر : 1366559 | 30 مهر 1395 ساعت 14:09 | 42.9K بازدید | 0 دیدگاه

ماهینی و رضاییان می‌توانند در ترکیب باشند

حاشیه این فصل پرسپولیس را جدال و انتقاد بر سر بازی کردن یا نکردن رامین رضاییان شکل داده است و برانکو بعد از هفته ها این بازیکن را دقایقی برابر استقلال خوزستان به ترکیب فرستاد.

به گزارش "ورزش سه"، رامین رضاییان که بعد از اتفاقات ابتدای فصل برنامه های برانکو ایوانکوویچ را برای ترکیب 4 نفره خط دفاعی اش دچار تغییرات کرد، در نهایت حسین ماهینی را به عنوان مدافع منتخب سمت راست خود انتخاب کرد.


اتفاقی که با بازگشت رامین رضاییان به تمرینات پرسپولیس و حضور ثابت او در ترکیب تیم ملی باعث ایجاد حاشیه های فراوانی شد. خیلی ها رامین رضاییان را بازیکن مناسب تری برای این خط می دانستند و حضور ثابت او در ترکیب تیم ملی و تاثیر بر بازی را دلیلی بر این ادعای خود می شمردند و در سمت مقابل عده ای دیگر با برشمردن خصوصیات دفاعی ماهینی و تجربه این بازیکن و بی حاشیه بودنش، در کنار موفقیت های این تیم با حضور این بازیکن و دیسیپلین برانکو، مدافع جنوبی را سزاوار حضور در ترکیب می دانستند.

 


این مساله در نهایت باعث شد تا علیرغم موفقیت های پرسپولیس در دیدارهایش و همچنین کیفیت دفاعی این تیم، باز هم حاشیه اصلی به استفاده از ماهینی یا رضاییان در خط دفاعی و سمت راست مربوط باشد. با این حال برانکو ایوانکوویچ که در دیدارهای قبلی بنا بر تصمیم و برنامه ریزی اش از رضاییان سود نمی برد در دیدار برابر استقلال خوزستان و دقایق پایانی او را به میدان فراخواند و البته در اتفاقی قابل پیش بینی از او در یک پست جلوتر و به عنوان وینگر راست سود برد.


پستی که با توجه به خصوصیات هجومی رضاییان و آشنایی با آن در زمان حضورش در راه آهن نیز بارها به برانکو توصیه شده بود اما در فصل گذشته با توجه به کمبود نفرات در این تیم شرایط استفاده از آن امکان پذیر نبود. مسلما رضاییان در بازی های آینده نیز با چالش نیمکت نشینی با توجه به عملکرد ماهینی روبرو خواهد بود و استفاده از این بازیکن در پست وینگر راست نیز با توجه به عملکرد فرشاد احمدزاده دور از ذهن خواهد بود و باید دید برانکو چه تصمیمی برای این دو بازیکن خواهد گرفت.

دیدگاه‌ها