کد خبر : 1366563 | 30 مهر 1395 ساعت 14:13 | 9.4K بازدید | 0 دیدگاه

تبریزی آقای گلی یک ساعت و ربعه

کاپیتان سوم ذوب‌آهن تا پیش از آنکه برد بیرون از خانه این تیم به باختی دراماتیک برابر نفت تهران بدل شود به مدت 74 دقیقه آقای گل لیگ برتر بود.

به گزارش "ورزش سه" ،  محمد قاضی با 2 گلی که در دقایق پایانی و تلف‌شده از روی نقطه پنالتی و در جریان مسابقه به ذوب‌آهن زد فقط برد سبزپوشان را برای آنها به باخت بدل نکرد بلکه علاوه بر آسیبی که با گلزنی برای نفت به منافع جمعی تیم اصفهانی وارد آورد ضررهای فردی جانبی دیگری هم متوجه برخی بازیکنان ذوب‌آهن از جمله مرتضی تبریزی کرد.


کاپیتان سوم ذوب‌آهن با گلی که در این مسابقه وارد دروازه نفت کرد پنج گله شد و تا پیش از آنکه قاضی روی دور گلزنی به تیم سابقش بیفتد به مدت 74 دقیقه مشترکاً با محمد شادکام از نفت آبادان آقای گل لیگ شانزدهم بود. اما قاضی با 2 گلی که وارد دروازه ذوب‌آهن کرد از حیث تعداد گل در ابتدا با تبریزی و شادکام برابر شد و در ادامه از این 2 بازیکن پیشی گرفت تا با 6 گل بهترین گلزن حال حاضر لیگ برتر باشد. البته مهاجم پیشین ذوب‌آهن ممکن است ظرف کمتر از 24 ساعت برای این عنوان شریک پیدا کند یا حتی آن را از دست بدهد. این اتفاق در صورتی می‌افتد که امروز دست‌کم یکی از گلزنان برتر لیگ شانزدهم در پنج دیدار باقیمانده از هفته نهم موفق به گل زدن شوند.

 

1151535


جدی‌ترین تهدیدکننده علی‌الحساب همان شادکام است که تا پیش آغاز رقابت‌های هفته نهم آقای گل لیگ برتر بود. این بازیکن در صورتی که بتواند در بازی امروز برابر ماشین‌سازی برای نفت آبادان گلزنی کند به قاضی خواهد رسید.

دیدگاه‌ها