کد خبر : 1366566 | 30 مهر 1395 ساعت 14:23 | 104K بازدید | 0 دیدگاه

در اولین تجربه کاپیتانی پیکان؛

روز پر ماجرای سعید معروف مقابل تیم سابقش

کاپیتان تیم ملی والیبال ایران و پیکان در اولین بازی برای تیم جدید خود تنش های تکراری در زمین داشت که به نظر می رسید اتفاقات روز چهارشنبه شاید مقابل تیم شهرداری ارومیه و در اولین روز رخ ندهد، که اتفاق افتاد.

روز پر ماجرای سعید معروف مقابل تیم سابقش

به گزارش "ورزش سه"، روز اول لیگ برتر والیبال ایران اتفاقاتی را شاهد بود که معمولا در روزهای آخر لیگ و در اوج تنش رخ می داد اما روی ناخوشایند والیبال از همان امتیازات ابتدایی لیگ خود را نشان داد و به کاپیتانی، کاپیتان. سعید معروف که در حال حاضر اوج روزهای هنرمندی خود در پاسوری و اوج بلوغ فنی را پشت سر می گذارد همچنان رفتارهایی از خود نشان می دهد که نه در شأن او و نه در شأن کاپیتان تیم ملی ایران است که حتی هم تیمی های او هم از سعید خواهش داشتند تا به رفتارش پایان دهد.

 


در اولین بازی پیکان مقابل شهرداری ارومیه به نظر می رسید معروف روز آرامی را پشت سر خواهد گذاشت چون معمولا بازیکنان مقابل تیم های سابق خود و مخصوصا تیم های شهر زادگاه شان کمی متفاوت رفتار می کنند طوری که کمتر دست به خوشحالی می زنند و یا احترام بیش از اندازه معمول برای آن تیم قائل هستند. چهارشنبه این اتفاق نیافتاد و سعید از امتیازات اول وارد تنش با بازیکنان تیم حریف شد. یک بار زیر تور و بارها در جریان بازی با حرکاتی که خوشایند هیچکس نبود بازی را دنبال می کرد.

 


تنش ها به سکوی داوری کشیده شد تا جایی که داور مجبور شد با کارت زرد کاپیتان را به آرامش دعوت کند. رفتار او کار را به جایی رساند که بازیکنان خودی دست به کار شدند تا از او خواهش کنند به رفتارهای خود پایان بدهد که همین هم شد. سعید معروف نماد والیبال ایران در جهان و به عنوان بهترین پاسور جهان در سال 2014 بارها ایرانی ها را به داشتن چنین بازیکنی مغرور کرده است اما چهارشنبه و در اولین روز لیگ برتر والیبال معروف همان بازیکن دوست داشتنی همیشگی نبود.

 

 

 


عکس ها : علیرضا کرمی

دیدگاه‌ها