کد خبر : 1366611 | 30 مهر 1395 ساعت 16:15 | 4.4K بازدید | 0 دیدگاه

در نشست خبری بازی با گلادباخ

آنچلوتی: در مورد گلادباخ به بازیکنان هشدار داده‌ام

کارلو آنچلوتی، سرمربی بایرن مونیخ در کنفرانس خبری پیش از دیدار حساس روز شنبه برابر مونشن گلادباخ شرکت کرد و به سوالات خبرنگاران پاسخ گفت.

آنچلوتی: در مورد گلادباخ به بازیکنان هشدار داده‌ام

به گزارش "ورزش سه"، بایرن پس از دو تساوی متوالی در بوندسلیگا مقابل کلن و فرانکفورت، مورد انتقاد بخش وسیعی از کارشناسان قرار گرفت اما با پیروزی قاطعانه 4-1 بر آیندهوون در لیگ قهرمانان توانست روحیه مناسبی برای بازی حساس فردا برابر گلادباخ پیدا کند.

 

 

1141657

 

 

 کارلتو در نشست خبری امروز خود گفت:" هدف ما در این بازی حمله و پیروزی است. ما گل های زیادی را به ثمر رساندیم، از وضعیت دفاع نیز خوشحالم. برابر گلادباخ هشدار داده ام که  آنها در ضدحملات بسیار قوی عمل می کنند و دارای چندین بازیکن سرعتی هستند. بازیکنان جوان، شور و شوق زیادی دارند اما سن یک مسئله نیست، اگر آنها آمادگی بالایی داشته باشند بازی خواهند کرد."

 

آنچلوتی ادامه داد:" به جز ریبری تمام بازیکنان آماده هستند. فرانک نیز از هفته آینده تمرینات اختصاصی خود را انجام خواهد داد. آلونسو کند است اما خیلی خوب توپ را به گردش در میاورد، او در این زمینه از بهترین بازیکنان است.

از اینکه خاوی مارتیس قابلیت بازی در هافبک دفاعی را دارد، آگاه و خوشحالم. ما از بازگشت روبن بسیار خوشحالیم، او از ابتدا برابر گلادباخ بازی خواهد کرد."

دیدگاه‌ها