کد خبر : 1366637 | 30 مهر 1395 ساعت 17:50 | 35.5K بازدید | 0 دیدگاه

مرد جنجالی هفته نهم لیگ برتر (عکس)

سیروس پورموسوی سرمربی استقلال خوزستان با تکرار مواضعی که قبل از بازی نسبت به پرسپولیس گرفته بود، باعث اعتراض شدید هواداران و بازیکنان قرمزپوش شد.

به گزارش "ورزش‌سه"، پورموسوی در نشست مطبوعاتی پس از بازی خود اعلام کرد اراده‌ای از خارج می‌خواهد پرسپولیس قهرمان لیگ شود. او ضمن شمردن دلایلی برای این ادعا اعلام کرد پرسپولیس بهترین شرایط مالی در لیگ برتر را دارد و بیشترین ستاره‌ها را به خدمت گرفته اما باز برای نتیجه‌گیری در اهواز نیازمند لطف داور بوده است.

 


این حرف‌ها بلافاصله با واکنش سیدجلال حسینی کاپیتان پرسپولیس مواجه شد و او اعلام کرد کمیته انضباطی باید ادعای پورموسوی را پیگیری کند چراکه وی دارد از یک فساد سازمان یافته حرف می‌زند و اگر نتواند این حرف را ثابت کند، باید با او برخورد شود.

 


پورموسوی که فصل گذشته دستیار عبدالله ویسی بود، در سرمربیگری هنوز کم تجربه است  و شاید بعدها ادعاهایی از این دست را تکرار نکند. او که در ابتدای بازی برخورد گرمی با سرمربی پرسپولیس داشت، در انتهای مسابقه با روش خود او و کارفنی‌اش را زیر سوال برد تا تبدیل به جنجالی‌ترین مرد هفته شود. قاعدتا با اتمام روز تعطیلی، پرسپولیسی‌های بیشتری درباره حرف‌های پورموسوی به پاسخگویی خواهند پرداخت.

 

 

 

 

دیدگاه‌ها