کد خبر : 1366670 | 30 مهر 1395 ساعت 19:06 | 11.2K بازدید | 0 دیدگاه

بعد از اتفاقات غدیر؛

جریمه نقدی در انتظار خوزستانی ها

درگیری های بعد از دیدار استقلال خوزستان و پرسپولیس صحنه هایی ناخوشایند را روی سکوها خلق کرد که این تنش ها با برخورد کمیته انضباطی فدراسیون مواجه خواهد شد.

جریمه نقدی در انتظار خوزستانی ها

به گزارش "ورزش سه"، اتفاقات و درگیری های پس از بازی استقلال خوزستان و پرسپولیس صحنه های خون آلودی را روی سکوهای ورزشگاه غدیر به همراه داشت. اسماعیل حسن زاده رییس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال درباره اتفاقات این دیدار گفت:« با توجه به آیین نامه که براساس قوانین فیفا وضع شده است ما سه گزینه داریم. گزینه جریمه نقدی، محرومیت یا انتقال بازی های میزبان به شهرهای دیگر که این تصمیمات پلکانی خواهد بود.»

 


او در ادامه افزود:« در هر صورت هیچ یک از این گزینه ها نمی تواند علت اصلی بازدارندگی باشد و باید جلساتی تشکیل شود تا دیگر شاهد این اتفاقات نباشیم. باید گزارش بازی مورد بررسی قرار بگیرد اما جرائم نقدی هم برای جلوگیری و تمام شدن این اتفاقات کافی نیست. به دلیل اینکه جرائم ما بر اساس قوانین فیفا وضع شده است مبالغ زیادی متوجه تیم ها نمی شود. با اینکه این اختیار به ما داده شده است که سقف جرائم را بالاتر هم بریم اما مجازات نقدی کارساز نیست و باید برای پایان دادن به این اتفاقات تصمیمات جدی تری گرفته شود.»

 

دیدگاه‌ها