کد خبر : 1366671 | 30 مهر 1395 ساعت 19:07 | 17.4K بازدید | 0 دیدگاه

افتخاری: مثل تیم‌های خوب دنیا بازی می‌کنیم

مدیرعامل باشگاه استقلال در پایان دیدار پیروزی‌بخش مقابل سایپا در مقابل در رختکن پاسخگوی خبرنگاران بود.

افتخاری: مثل تیم‌های خوب دنیا بازی می‌کنیم

به گزارش "ورزش‌سه" از میکسدزون ورزشگاه آزادی، افتخاری که از برد تیمش خوشحال به نظر می‌رسید اعلام کرد با روحیه ای که تیم از این پیروزی به دست خواهد آورد، باز هم شرایط بهتری خواهد داشت. افتخاری درباره بازی استقلال گفت: شرایط تیم هنوز به آنجایی که ما می‌خواهیم نرسیده اما قطعا با تمریناتی که آقای منصوریان انجام می‌دهد، نمایش استقلال بهتر از این هم خواهد شد و با روحیه‌ای که از این بردها گرفته‌ایم حتما درجدول باز هم بالاتر خواهیم رفت.

 


وقتی از افتخاری درباره قیاس‌اش با بارسلونا سوال کردند او اینطور جواب داد: اینکه گفتم بارسلونا منظورم شکل بازی و فضاهای کم برای پاس‌های زیاد بود که خیلی از تیم‌های خوب دنیا اینطور بازی می‌کنند و استقلال هم همین کار را انجام می‌دهد. ما به شیوه روز دنیا فوتبال بازی می‌کنیم نه شبیه تاکتیک قدیمی‌ای که سانتر بود و احتیاج به بازیکن سرزن داشت. همانطور که می‌بینید بازی ما روی زمین است و یک مهاجم سرزن قهار حرفه‌ای هم نداریم.

 


افتخاری درباره موضوع کسر قراردادها هم گفت: قرار نیست از کسی پولی کم شود بلکه ما با بازیکنان جلسه می‌گذاریم و اگر در این جلسه توافق کردیم روی یک عدد جدید برای قرارداد به توافق می‌رسیم.

 

دیدگاه‌ها