کد خبر : 1366683 | 30 مهر 1395 ساعت 19:22 | 14.2K بازدید | 0 دیدگاه

نقش پررنگ تبریزی ها در ترین‌های لیگ

با پشت سر گذاشتن 9 هفته از لیگ برتر تبریزی ها نقش پررنگ خود را در جدول لیگ برتر به نمایش گذاشته اند.

نقش پررنگ تبریزی ها در ترین‌های لیگ

به گزارش "ورزش سه"، لیگ برتر در ایستگاه نهم در حالی به کار خود پایان داد که پرسپولیسی ها توانسته اند صدر جدول را با اختلاف نزدیک و دو امتیازی با تراکتورسازی مال خود کنند و ماشین سازی نیز در ادامه تیره روزی های خود با شکست برابر نفت آبادان قعرنشین شده است.

 


در جدول برترین های لیگ پرسپولیس با تنها سه گل خورده در 9 بازی اخیر و معدل 3/. گل خورده در هر بازی عنوان برترین خط دفاعی لیگ را به خود اختصاص داده است.


عنوان بدترین خط دفاعی لیگ به ماشین سازی با دریافت 14 گل در دیدارهای اخیر  به تبریزی ها رسیده است.

 


برترین خط حمله لیگ نیز در اختیار استقلال خوزستان و تراکتورسازی است که توانسته اند 14 گل به ثمر برسانند و گسترش فولاد تبریز نیز با تنها 5 گل زده عنوان بدترین خط هجومی را به خود اختصاص داده است.
پرسپولیس با 5 پیروزی بیشترین برد لیگ را کسب کرده و گسترش فولاد و ماشین سازی از تبریز و همچنین سایپا و پدیده با یک برد کمترین پیروزی را جشن گرفته اند.

 


سپاهان با تنها یک تساوی بیشترین رد و بدل شدن امتیاز را در دیدارهای خود پشت سر گذاشته و پیکان، گسترش فولاد تبریز و صبای قم با شش تساوی بیشترین تساوی لیگ را در جدول به نام خود کرده اند.

 


پرسپولیس و تراکتورسازی که رتبه های اول و دوم جدول را به خود اختصاص داده اند بدون شکست تا پایان هفته نهم به کار خود خاتمه داده اند و بیشترین شکست نیز نصیب ماشین سازی تبریز با 5 باخت شده است.

دیدگاه‌ها