کد خبر : 1366692 | 30 مهر 1395 ساعت 19:31 | 40K بازدید | 0 دیدگاه

منصوریان: مهار رحمتی ما را به بازی برگرداند

سرمربی استقلال می گوید که واکنش های رحمتی در نیمه اول کمک کرد تا او در جایگاه سرمربی برنده صحبت کند.

منصوریان: مهار رحمتی ما را به بازی برگرداند

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا منصوریان بعد از کسب سومین برد پیاپی در لیگ برتر  در نشست خبری حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد:

 

ارزیابی از بازی؟
بازی سخت و نفس گیری داشتیم. هر تیمی در برابر استقلال قرار می گیرد بسیار جانانه بازی می کند. نقطه قوت تیم ما این بود که می دانستیم خط حمله سایپا از دیگر خطوط جدا می شود اما خط دفاع ما آنها را مهار کرد. بازیکنان من جانانه فوتبال بازی کردند و در زمان مناسب به آنها گل زدیم. توپی که رحمتی گرفت انرژی مثبتی به سکوها داد و تیم را متحول کرد. رحمتی در این دو هفته شرایط فوق العاده ای دارد و اگر بعد از گل دوم باهوش تر بودیم می توانستیم گل های بیشتری بزنیم.

 

نقش تعویض های استقلال در نتیجه گیری؟
بعد از بازی ماشین سازی در همینجا گفتم که رمز موفقیت در استفاده از موقعیت هاست. در بازی صنعت نفت آبادان و ماشین سازی از موقعیت ها استفاده نکردیم و نبردیم. تعویضی های ما فوق العاده بودند. به ویژه کریمی که بعد از مصدومیت با گلزنی در روند بازی نقش مثبت داشت. شاید اگر سایپا از موقعیت ها استفاده می کرد من الان از برد حرف نمی زدم. معمولا سعی می کنم در خطوط جلو تعویض کنم زیرا با فشار بازیکنان حریف را پرس می کنیم و با بازیکنان جوان می خواهیم فشار را حفظ کنیم.

 

بازی خوب غفوری در غیبت حیدری؟
حیدری ستاره تیم من است و اینقدر خوب است که زمانی که درون زمین است وزن تیم ما سمت او است. اگر بخواهیم سه یا چهار دفاع کناری خوب نام ببریم، نام خسرو حیدری و اکنون وریا غفوری خواهد بود. در سمت راست بختیار رحمانی هم پاس های زیادی می دهد. زمانی که دو بازیکن بزرگ در زمین هستند طبیعی است که تمام بازیکنان به او اعتماد می کنند. زوج خسرو حیدری و وریا غفوری بسیار خوب هستند. حیدری در بازی سیاه جامگان از بازی بیرون رفت و حق دوست با نگاه به غفوری که ملی پوش است به او تکیه می کند. حیدری در هر پستی باشد وزن تیم ما سمت این بازیکن می رود. قبل از بازی می خواستم از خسرو در سمت چپ استفاده کنم.

 

دیدگاه‌ها