کد خبر : 1366704 | 30 مهر 1395 ساعت 19:47 | 35.2K بازدید | 0 دیدگاه

بانوان ایران در ورزشگاه گوته بورگ (عکس)

بزرگترین بازی تاریخ فوتبال بانوان ایران تا ساعتی دیگر برگزار خواهد شد.

به گزارش "ورزش سه"، در روزگاری که همه از کمبود امکانات بانوان ورزشکار صحبت می‌کنند، برگزاری یک دیدار تدارکاتی میان تیم ملی فوتبال بانوان ایران و سوئد آن هم گوته‌بورگ شاهکار تلقی می‌شود. اگر نگاهی به تصاویر بانوان ایران که کاملا از برگزاری چنین دیداری ذوق‌زده هستند بیندازید، به خوبی اهمیت این مسابقه بزرگ را درک می‌کنید. به هر ترتیب در فاصله چند ساعت به این مسابقه بزرگ، خیلی‌ها منتظر هستند تا عیار تیم ایران را بسنجند. تیمی که در تاریخ هرگز بازی دوستانه با یک تیم بزرگ خارجی برگزار نکرده و به نوعی اعضای آن حق دارند با سکوهای ورزشگاه سوئد سلفی بگیرند.

 


اعضای تیم ملی ایران دقایقی پیش به ورزشگاه اصلی شهر گوته‌بورگ رسیدند و با حجاب کامل اسلامی بدن‌هایشان را برای برگزاری مسابقه‌ای که از ساعت 18:45 به وقت محلی برگزار می‌شود، گرم کردند. بازار داغ عکس سلفی هم کاملا در ورزشگاه داغ شده است.

 


درباره این مسابقه مهم بد نیست بدانید که کوزوار اصلانی، کاپیتان تیم ملی سوئد که در عضویت تیم منچسترسیتی است از مردم برای تماشای مسابقه با ایران دعوت کرده است. از سوی دیگر این مسابقه (که شاید اولین دیدار سوئدی‌ها با یک تیم دارای حجاب اسلامی محسوب می‌شود) مورد استقبال رسانه‌های این کشور قرار گرفته است. تعداد زیادی از خبرنگار و عکاسان سوئدی برای پوشش خبری و تصویری مسابقه به ورزشگاه گوته بورگ رفته‌اند و مهیای بازی هستند.

 


ماتیاس تیرنستروم، گزارشگر معروف سوئدی سرآمد تمام خبرنگاران این کشور است که در صفحات شخصی خود در فضای مجازی از حال و هوای بازی خاص گفته است. همچنین روزنامه اکسپرس سوئد از این مسابقه به عنوان یک دیدار تاریخی یاد کرده است.

 

 

 

 

 

دیدگاه‌ها