کد خبر : 1366743 | 30 مهر 1395 ساعت 22:28 | 32K بازدید | 0 دیدگاه

سوارز: من چهره جذابی برای بردن توپ طلا نیستم

لوییس سوارز، ستاره گلزن بارسلونا معتقد است مسائلی به جز عملکرد درون زمین مسابقه برای بردن جایزه توپ طلا موثر است.​​​​​​​

سوارز: من چهره جذابی برای بردن توپ طلا نیستم

به گزارش "ورزش سه"، سوارز اذعان داشت که شانسی برای بردن توپ طلا ندارد اما لیونل مسی را شایسته ترین بازیکن برای دریافت این جایزه می داند.

 

سوارز گفت: "جایزه ای مانند توپ طلا بیشتر به مسائل اقتصادی مربوط می شود و خیلی به عملکرد بازیکنان درون زمین ربطی ندارد. در حال حاضر من برنده جایزه کفش طلایی بهترین گلزن شده ام و چاره ای جز اهدای این جایزه به من نیست. من برای بردن توپ طلا هیچ شانسی ندارم اما بسیار علاقمندم تا بتوانم با بارسلونا فاتح لیگ قهرمانان شوم و همین برای من کافی و مناسب خواهد بود.

 

 

1151724

 

 

اما مسی از نظر من بهترین گزینه برای دریافت این جایزه است و من این امتیاز را دارم تا در کنار بهترین بازیکن تاریخ فوتبال بازی کنم. هرگز علاقه ای ندارم تا خودم را با دیگر بازیکنان مقایسه کنم زیرا من شیوه منحصر به فرد خودم را دارم که امیدوارم به بازی تیمم کمک کند.

 

البته بسیار خوشحال می شم اگر فاتح جوایز فردی نیز باشم. من یک گلزن هستم و طبیعتا در بسیاری از موارد مجبورم کمی خود خواه باشم اما همبازیانم این مسئله را درک می کنند و من از این بابت بسیار خوشحالم".

دیدگاه‌ها