کد خبر : 1366780 | 01 آبان 1395 ساعت 10:05 | 6.2K بازدید | 0 دیدگاه

تاج به تهران برگشت

مهدی تاج – رئیس فدراسیون فوتبال که برای حضور در اردوی تیم ملی جوانان به بحرین سفر کرده بود دیشب به تهران بازگشت.

تاج به تهران برگشت

به گزارش "ورزش سه"، وی در اقامت 48 ساعته خود در منامه پیش از بازی با یمن در اردوی تیم ملی جوانان حاضر شد و ضمن تبریک به ملی پوشان به خاطر ارایه بازی خوب برابر قطر و ژاپن نفری 300 دلار به بازیکنان تیم ملی جوانان پاداش داد.


او هم چنین بعد از بازی با یمن در رختکن تیم ملی حاضر شد و به صراحت گفت تیمی که من امروز دیدم تیم بسیار خوبی بوده و به ندرت شاهد بودم در سال های اخیر تیم ملی جوانان ما این گونه بازی کند.


تاج خطاب به ملی پوشان تاکید کرد به اعتقاد من این تیم شایسته صعود به جام جهانی و حتی قهرمانی در این دوره از بازی هاست و اگر به این مهم دست نیابد افسوس و حسرت برای همه تیم ها باقی خواهد ماند.


البته که صحبت های مهدی تاج پیش از بازی هم در روحیه ملی پوشان تاثیر گذار بود.« در حالی که تیم ملی جوانان به خاطر قانون عجیب و غریب لحاظ نشدن تفاضل گل کمی استرس بازی ژاپن و قطر را داشتند رئیس فدراسیون فوتبال خطاب به ملی پوشان جوان گفت: بدون استرس به زمین بروید و بازی خوب تان را انجام بدهید و نگران هیچ چیز نباشید. اگر تیم خدای ناکرده حذف شد من باید جوابگو باشم ...»


گفته می شود در صورت پیروزی ایران در برابر ازبکستان و صعود به جام جهانی کی روش و پیروانی هم به منامه می روند تا از نزدیک شاهد بازی ایران در مرحله نیمه نهایی باشند.

دیدگاه‌ها