کد خبر : 1366782 | 01 آبان 1395 ساعت 10:30 | 25.1K بازدید | 0 دیدگاه

سرمربی آلکمار خوشحال از بازگشت ملی پوش ایرانی

بروم: با جهانبخش نگرانی از خط حمله نداریم

بعد از غیبت برابر رقیبی از رژیم اشغالگر در یورولیگ که با شکستی دیگر برای هلندی ها توام بود آلکمار فردا شب بار دیگر از ملی پوش ایرانی خود در خط حمله سود خواهد برد.

بروم: با جهانبخش نگرانی از خط حمله نداریم

به گزارش "ورزش سه"، در پی توافق برای عدم حضور مقابل حریف رژیم اشغالگر حالا طرفداران آلکمار امیدوار هستند با بازگشت ملی پوش ایرانی به ترکیب روند ناکامی های چند هفته گذشته این تیم در رقابت های داخلی پاره شده و آنها بار دیگر طعم برد را بچشند. جهانبخش فردا شب در مصاف با گرونینگن می تواند تیمش را همراهی کند و سرمربی این تیم از بازگشت این بازیکن ابراز رضایت دارد.


ون دن بروم در کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی گفت:« خوشحالم علیرضا جهانبخش را در بهترین و عالی ترین فرم در اختیار دارم و با حضور او دیگر نگرانی از بابت خط حمله نخواهیم داشت چون با فراغ بال می توانم از سیستم 3-3-4 استفاده کنم و دیگر تیمم را با تغییر تاکتیک به زمین نفرستم. در این سیستم نقش جهانبخش غیر قابل انکار است و امیدوارم آمادگی عالی او به داد تیم برسد».


جهانبخش هفته قبل بعد از 4 هفته دوری از ترکیب آلکمار مقابل ویتسه 90 دقیقه به میدان رفت و به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد، جدالی که در نهایت با تساوی 2-2 به پایان رسید تا آلکمار تا رده پنجم جدول سقوط کند. این تیم اگر بتواند فردا شب از سد میزبان خود گرونینگن بگذرد این شانس را دارد تا دوباره به جمع چهار تیم برتر رقابت ها بازگردد.

دیدگاه‌ها