کد خبر : 1366807 | 01 آبان 1395 ساعت 12:03 | 12K بازدید | 0 دیدگاه

سیف اللهی: از پدر بازنشسته‌ام پول می‌‎گیرم

روایت عجیب از ماجراهای سیاه جامگان

مهاجم تیم سیاه جامگان مشهد نسبت به مشکلات تیمش گلایه های متعددی را مطرح کرد.

روایت عجیب از ماجراهای سیاه جامگان

به گزارش "ورزش‌سه"،  تیم سیاه جامگان مشهد مشکلات مالی بیشماری دارد و همین مساله حواشی زیادی را برای این تیم ایجاد کرده است. مشکلاتی که باعث جدایی فرهاد کاظمی شده و مشخص نیست چه آینده ای در انتظار تیم مشهدی است.


روح الله سیف اللهی، مهاجم سیاه جامگان در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه"، درباره مشکلات خودش و بعضی از اعضای تیم در باشگاه صحبت های تکان دهنده ای را انجام داد که ماحصل آن را در ادامه می خوانید:


وضعیت تیم افتضاح است


در باشگاه سیاه جامگان هزارجور داستان وجود دارد که باعث شده وضعیت افتضاحی برای تیم ما رقم بخورد. مشکلاتی که ما داریم، دهان هرکسی را باز نگه می دارد. این شرایط واقعا وحشتناک است. تدارکات تیم ما 9 ماه است پولی نگرفته، شما دیگر تا آخر همه چیز را بدانید.


بچه ها از کاظمی پول دستی می گیرند


من به خاطر فرهاد کاظمی به سیاه جامگان آمدم و اگر قرار به رفتن او باشد، من هم می روم. درست است قرارداد داریم اما نبایدسرمان بریده شود. ما فقط به خاطر فرهاد کاظمی مانده ایم. تمام بچه ها مشکل دارند. شما نمی دانید اما بچه های جوان ما از کاظمی 200 هزار تومان و بیشتر پول دستی می گیرند. روز اولی که به سیاه جامگان آمدم، گفتند قرارداد میلیاردی نمی بندیم اما چیزی می بندیم که بدهیم. باور تان می شود من تا الان فقط 10 میلیون تومان پول گرفته ام؟


قسم خوردند، پولمان را ندادند


با شرایطی که باشگاه سیاه جامگان دارد، نمی داند چرا امتیاز باشگاه را نمی فروشند؟ شمایی که توان پرداخت قراردادها را ندارید، چرا امتیاز را نمی فروشید؟ قبل از بازی با استقلال ما را جمع کردند و گفتند مقداری پول می دهیم. جان بچه شان را قسم خوردند اما خبری از پول نشد.


20 میلیون تومان مرا ندادند


روزی که به سیاه جامگان آمدم، بعد از دو هفته به من 30 میلیون تومان پول دادند. قرار بر این شد که خانه اجاره کنم. گفتند پول پیش خانه ات را خودت بده . من به همراه احسان رامبرزین داماد خانواده عباسی به بنگاه رفتیم. در بنگاه قول نامه را نوشتیم و من به عابربانک رفتم تا 20 میلیون تومان پول پیش خانه را کارت به کارت کنم. این پول را ریختم اما به دلیل یک مساله ای رهن خانه منتفی شد. بعدا دیگر به من آن 20 میلیون تومان را ندادند!


صاحبخانه جوابم کرده است


بعد ازآنکه رضا نورمحمدی از مشهد رفت، من به خانه او رفتم. پول پیش خانه را رضا نورمحمدی داده بود و من اکنون شرمنده رضا هستم. جالب اینکه اجاره منزل را نداده اند. روز قبل از بازی با سپاهان صاحب خانه به من زنگ زد و گفت پول اجاره پرداخت نشده است. جالب اینکه باشگاه به صاحبخانه گفته بود به روح الله نگویید تا روحیه اش خراب نشود. من نمی دانم چرا اینقدر دروغ می گویند؟ در چنین شرایطی من با چه روحیه ای بازی کنم. امروز صاحبخانه به من زنگ زده و گفته منزل را خالی کن.


از پدر بازنشسته ام پول می گیرم


باورتان می شود من از پدرم پول می گیرم؟ پدر 60 ساله من بچه بزرگ کرده که عصای دستش باشد اما من هنوز از او پول می گیرم. خودم دیگر رویم نمی شود از پدر بازنشسته ام پول بگیرم. تمام بازیکنان ما مشکلات زیادی دارند. بازیکن جوان ما گوشی موبایلش را فروخته است. بازیکن دیگری که زن و بچه دارد، خودرویش را برای فروش گذاشته است. من مجرد هستم و از پدرم پول می گیرم، کسی که زن و بچه دارد رویش نمی شود از پدرش پول بگیرد.


کاظمی برای چه بماند؟


با تمام شرایط ما عملکرد خوبی در بازی ها داریم. جلوی استقلال عالی بازی کردیم و حقمان باخت نبود. داوری ها هم مزید برعلت شده تا ناکام بمانیم. تا الان فقط به عشق فرهاد کاظمی بازی کردیم اما او هم رفته است. البته برای چه باید بماند؟ وقتی یک هزار تومانی نگرفته و از جیبش هم خرج کرده، بماند که چه شود؟ شخصا یک دست لباس رسمی برای مسابقات دارم و اگر در جریان بازی پاره شود، جایگزینی نیست! احتمالا در این صورت باید نخ و سوزن بیاوریم و بدوزیم. الان هوا سرد شده و ما لباس گرم نداریم. مگر می شود؟


چرا باشگاه را نمی فروشید؟


تا زمانی که به باشگاه پول تزریق نشود، ما نه تمرین می رویم و نه بازی می کنیم. ما از خانواده دور هستیم و فقط هم وعده و وعید می شنویم. اگر پول دارید هزینه کنید وگرنه باشگاه را بفروشید. مشتری هم وجود دارد.

دیدگاه‌ها