کد خبر : 1366810 | 01 آبان 1395 ساعت 11:50 | 12.4K بازدید | 0 دیدگاه

گیگز: می‌شد جلوی افول یونایتد را گرفت

رایان گیگز، اسطوره منچستریونایتد معتقد است که افت یونایتد پس از سرالکس فرگوسن با هزینه کردن برای تیم دیوید مویس قابل پیش گیری بود.

گیگز: می‌شد جلوی افول یونایتد را گرفت

به گزارش "ورزش سه"، یونایتد پس از کسب قهرمانی بیستم در آخرین فصل حضور فرگوسن روی نیمکت این تیم در فصل 13-2012، موفق به کسب قهرمانی در لیگ نشده است. مویس و فان‌خال در این دوره روی نیمکت این تیم نشسته اند و موفق نشدند به دستاوردی دست پیدا کنند و حال با مورینیو به دنبال جبران این نتایج هستند. حال گیگز در یادداشتی در روزنامه تلگراف مدعی شد که اگر در دوران مویس هزینه بیشتری می‌شد یونایتد می‌توانست نتیجه بهتری کسب کند.

 

1151792

 


او گفت:" اگر سال 2013 پس از قهرمانی سیزدهم با سرالکس از من سوال می‌کردید که آیا روزی را می‌بینم که یونایتد برای قهرمانی نجنگد، پاسخم قطعا منفی بود. ما از لحاظ اقتصادی باشگاه قدرتمندی هستیم. ورزشگاهمان بهترین ورزشگاه انگلیس است. تمام آنچه لیورپول در تکرار قهرمانی‌های دهه 70 و 80 اش ناموفق بوده را یونایتد انجام داده ولی در 3 سال اخیر ناموفق بوده است. سر الکس 3 فصل قهرمان لیگ نشد ولی برنامه ریزی کرد و با 3 قهرمانی بین 2006 تا 2009 بازگشت. حالا این یک چالش برای مورینیو است که باشگاه را به روزهای اوجش برگرداند.
فکر نمی‌کنم دوران بد پس از سرالکس غیرقابل گریز بود.بازیکنان بزرگی در تیم حضور داشتند، شخصیت های محکم مصف فردیناند، ویدیچ، اورا و ... . در حقیقت در تابستان اول با مویس خرید بازیکنان آنطور که باید پیش نرفت. من دیوید را مقصر نمی‌دانم. او بدون اینکه بداند ترکیب چگونه است و بازیکنان چطور بازی می‌کنند به تیم اضافه شد. خرید مروان فلینی در ساعات پایانی نقل و انتقالات تنها خرید باشگاه در آن سال بود وقتی که حداقل به دو یا سه اسم بزرگ نیاز بود."

دیدگاه‌ها