کد خبر : 1366815 | 01 آبان 1395 ساعت 12:27 | 6.9K بازدید | 0 دیدگاه

تغییر پست‌های ویسی؛ موقت یا ادامه دار؟

سرمربی سپاهان پس از شکست این تیم در شهرآورد اصفهان علاوه بر اضافه کردن 2 بازیکن جدید به ترکیب اصلی پُست برخی از بازیکنان را هم عوض کرد.

تغییر پست‌های ویسی؛ موقت یا ادامه دار؟

به گزارش "ورزش سه"، شکست در پنجاه و نهمین شهرآورد فوتبال اصفهان باعث شد رکورد 6 ساله نباختن به ذوب‌آهن در لیگ برتر خداشه‌دار شود این نتیجه ناامیدکننده‌ای برای سپاهان محسوب می‌شد. به همین دلیل  ترکیب تیم اصفهانی در هفته نهم دستخوش تغییراتی شد.


باخت به ذوب‌آهن منجر به آن شد که مهرداد محمدی و رضا میرزایی نیمکت‌نشین شوند و جای خود را در ترکیب اصلی به حامد بحیرایی و عماد میرجوان بدهند.


تغییرات سپاهان تنها شامل تغییر نفرات نبود بلکه پُست برخی از بازیکنان اصلی هم عوض شد به این ترتیب که شجاع خلیل‌زاده که تا پیش از این مدافع میانی سپاهان بود به سمت راست خط دفاعی رفت و آرمین سهرابیان با سپردن جای خود به احسان حاج‌صفی در دفاع چپ از کناره‌ها به قلب خط دفاعی منتقل شد.


این تغییرات دست‌کم در کوتاه مدت جواب داد و برد سپاهان برابر سیاه‌جامگان را در پی داشت. باید دید نفرات جدید در ادامه هم می‌توانند جای خود را در ترکیب ثابت سپاهان حفظ کنند و تغییر پُست بازیکنان خط دفاعی در هفته‌های آینده نیز مثمر ثمر خواهد بود یا خیر.

 

دیدگاه‌ها