کد خبر : 1366838 | 01 آبان 1395 ساعت 13:04 | 8.8K بازدید | 1 دیدگاه

بعضی ها هر چه به دهان شان می آید می گویند

عباسی: مشکلات دلیل نمی‌شوند بازی‌ها را ببازیم

مدیرعامل تیم سیاه جامگان می گوید مشکلات مالی برای تیم های زیادی در لیگ برتر وجود دارد و این موضوع دلیل بر از دست دادن امتیازات نمی شود.

عباسی: مشکلات دلیل نمی‌شوند بازی‌ها را ببازیم

به گزارش "ورزش سه"، علی عباسی در رابطه با وضعیت تیمش پس از بازی در برابر سپاهان به صحبت پرداخت، وی در این رابطه گفت: ما به طور کلی از شرایط موجود در فوتبال ناراضی هستیم، در کنار اوضاع نامساعد فوتبال ایران ما هم شرایط خوبی نداریم و پیگیر این موضوع هستیم تا هرچه سریعتر بتوانیم از اوضاع نجات پیدا کنیم، حالا یا با فروش امتیاز تیم و یا با ایجاد منابع جدید مالی و گشایش در کار تیم، متاسفانه آنقدر بی اخلاقی دیده ایم که انگیزه های مان برای فروش زیاد شده است.


او ادامه داد: از این اوضاع بدتر، شرایطی است که در تیم ما به وجود آمده و اتفاقاتی است که در خانواده سیاه جامگان می افتد، متاسفانه بعضی از بازیکنان اظهارنظرهایی می کنند که برای من بسیار عجیب است، آنها هر چه به دهان شان می آید به زبان می آورند و قطعا به زودی و در کمیته انضباطی باشگاه به این موضوع رسیدگی می کنیم.


مدیرعامل سیاه جامگان در رابطه با شرایط این روزهای این تیم ادامه می دهد: ای کاش در این وضعیت قرار نمی گرفتیم، ای کاش شرکتی مانند فناپ وجود نداشت تا بیاید و با ما قراردادی روی هوا امضا کند و بعد همه چیز به حالت معلق در بیاید، از این شرکت و بانک پاسارگاد بعید بود که بدون پشتوانه قرارداد ببندند. قرارداد با این شرکت باعث شد تا مشکلاتی برای ما ایجاد شود.


او در رابطه با صحبت های فرهاد کاظمی ادامه داد: آقای کاظمی یک سال و نیم است که با ما همکاری می کنند و اتفاقا شرایط را تحمل کردند، بهرحال ایشان هم حق دارد اما علاقه مندیم آقای کاظمی کارشان را با سیاه جامگان ادامه دهد، البته با توجه به صحبت هایی که ایشان داشتند فکر می کنم این موضوع سخت شده باشد اما تلاش مان را می کنیم تا با کاظمی لیگ را پیش ببریم، قطعا امروز با او به صحبت خواهم پرداخت تا جلسه ای بگذاریم و  صحبت کنیم.


عباسی در ادامه گفت: البته ما باید روندمان را هم اصلاح کنیم، تیم های زیادی مشکلات مالی دارند، ما از چهار هفته تنها یک امتیاز آورده ایم و این اصلا خوب نیست، اینکه مشکل مالی داریم دلیلی بر باخت تیم نمی شود، بهرحال مسائل مالی تنها به ما مربوط نمی شود، ما هم از 4 تا 20 درصد که به طور میانگین می توان گفت 10 درصد پرداختی داشته ایم، بهرحال این مشکلات برای همه تیم هاوجود دارد و نباید دلیلی بر از دست دادن امتیاز شود.

دیدگاه‌ها